hirdetés
hirdetés

Tablet segít választani a boltban

A vásárló nem a polcok, dobozok labirintusában bolyongva keresgél, hanem egy iPad segítségével ismerhetik meg az árukészletet. Ez a titka az újításnak, amelyet egyelőre budapesti cipőüzletben próbálhatunk ki.

hirdetés

Új értelmet nyer a cipőbolt fogalma, miután ma megnyílik Budapesten, a Király utcában egy üzlet. Dekorációként találunk ugyan cipőket az eladótérben, de az egymásra tornyozott cipősdobozok látványa hiányzik. Ehelyett a vásárlók iPaden böngészik a kínálatot, majd amikor kiválasztották a felpróbálni kívánt darabot, a raktárból névre szólóan hozzák ki nekik. Várakozás közben egy bemutatót láthatnak a vevők a kiválasztott termékről.

– Biztosan mindenki járt már úgy, hogy a boltban megtetszett neki egy cipő, de az ő méretében nem talált a modellből. Erre persze hosszú percek alatt jön rá, mire átnézi a dobozokat, vagy kerít egy eladót, aki tájékoztatja. Utána csalódottan kezdheti újra a válogatást. A célunk az, hogy ötvözzük a legújabb technika és a hagyományos bolti kiszolgálás előnyeit – mondja Buza Dániel, a Footure cipőüzlet tulajdonosa.

– A boltban nincsenek felhalmozott cipős dobozok, a vásárlás folyamata úgy kezdődik, hogy a vendég kap egy iPadet. Aki először jár nálunk, megnézhet egy bemutató videót a rendszer működéséről, visszatérő vendégek ezt természetesen átugorhatják. Ezt követően a vevő megadja a nemét, hogy milyen méretet keres, szűkítheti a találatokat stílus, felhasználási mód szerint is. A kijelző mindig az aktuális készletet mutatja, nem kell attól tartani, hogy nincs raktáron a kiválasztott cipő. Ha megtörtént a választás, a vevő beírja a nevét és helyet foglal. A raktárban összekészítik számára a felpróbálni kívánt cipőket, és névre szólóan adják át az eladótérben. A vásárlás további menete klasszikus módon zajlik. Ezzel a megoldással az online böngészés kényelmét, gyorsaságát élvezhetik a hozzánk látogatók, de arról sem kell lemondaniuk, hogy azonnal felpróbálhassák a cipőt. Az a tapasztalatom, hogy sokan azért nem rendelnek cipőt, ruhát online, mert nem bíznak abban, hogy a megrendelt áru valóban jó lesz számukra – ismertette a vezető.

A bolt technikai hátterét a Laurel Kft. fejlesztette. Bessenyei András, a cég Web és App üzletágvezetője elmondta, hogy egyedileg fejlesztették mind a vásárlókat, mind az eladókat kiszolgáló applikációt, amely folyamatos kapcsolatban áll a bolt készletkezelő rendszerével.

Az üzletbe az online pénztárgépet is a Laurel szállította. Mivel a boltnak hamarosan saját webáruháza indul és a vállalkozásnak már működik egy korábbi webshopja is, ezért úgynevezett Multistore rendszert alakítottunk ki, amelyben a tulajdonos, illetve az alkalmazottak egy felületen több online áruház termékeit és tulajdonságait is tudják kezelni. Miután a boltnak van saját webáruháza és a vállalkozásnak már működik egy korábbi webshopja is, úgynevezett multistore rendszert alakítottak ki, amelyben egy felhasználó egy felületen több online áruház készletét is tudja kezelni – ismertette Bessenyei András.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél