hirdetés
hirdetés

Tehenet fejni és kasszázni is lehetett

Tizenhatodik alkalommal rendezték meg a Sziget Szervezőiroda portfoliójába tartozó Generali Gyerek Szigetet. A rendezvény júniusban, minden hétvégén várta az érdeklődőket.

hirdetés

A szervezők közleménye szerint az eseménynek egy-egy hétvégén már 45-50 ezer látogatója van, és mivel a Gyerek Sziget ingyenes rendezvénysorozat, a szponzori bevételekből tartja el magát. Ennek okán kaptunk egy listát a Szigettől a megjelenő márkákról és azok aktivitásairól is, ami szakmai szemmel szerintünk érdekes lehet marketinges olvasóinknak.

Voltak olyan márkák, melyek programhelyszínt, aktivitást támogattak, ilyen volt a Jana Baba Játszóház és Pihenőpark. A játszóház közelében a kismamákat pelenkázó és egy etetősátor várta, ahol nyugodtabb környezetben tudták tisztába tenni és megetetni a gyerekeket.

A leghangsúlyosabb márkajelenlét az ötödik éve névadó szponzorként jelen lévő Generali a Biztonságért Alapítványé volt. A támogatás célja, hogy az alapítvány célkitűzései, mint a közlekedésbiztonság, az egészségmegőrzés és a sportolás fontosságának üzenete, élményszerű programokon keresztül juthasson el a látogatókhoz – írja a szervezők közleménye.

A Generali Nagyszínpadon voltak a fő fellépők, koncertek és egyéb előadások. A névadó szponzori státusz mellett három, az alapítvány céljaival összhangban lévő aktivitás mellé állt a cég: a Generali Bringa Parkban ügyességi játékok, versenyek voltak, a KRESZ Parkban néhány alapvető KRESZ-szabályt tanítottak meg a gyerekeknek. Ezen kívül volt egy Generali Sport Park is.

A fesztiválokon az elmúlt években aktív Rossmann a Gyerek Szigeten is febukkant. A Rossmann Ringató Ligetnek nevezett helyszínnel voltak jelen, itt mondókákat és dalokat lehetett hallgatni, tanulni, a foglalkozásvezetők saját hangszereikkel zenéltek. A standnál lehetőség volt megkóstolni a Rossmann saját márkás termékeit, de itt is volt etető és tisztába tevő sarok.

A nagy Szigeten tavaly debütált Aldi most a Gyerek Szigeten is megjelent. Az áruházlánc a Minipoliszban már évek óta működtet egy, a gyerekek számára kialakított és berendezett áruházat, amely egy valódi Aldi áruház kicsinyített mása, ahol nem csupán a vásárlást végezhetik maguk, hanem az árufeltöltéstől a kasszázásig számos bolti folyamatot próbálhatnak ki játékos formában. A vállalat most egy ugyanilyen kicsinyített üzletet alakított ki a Gyerek Szigeten.

A Decathlon Sport Park egy öt ügyességi feladatból álló sportos játékkal várta a látogatókat, amivel ajándékokat lehetett nyerni. Megjelent az M2 is, melyen június 1-től nincs reklám a gyerekműsorok mellett. A Gyerek Szigetre egy biztonságos kalandparkot telepítettek. Egy másik tévé, a Minimax csatorna egész napos programokkal, gyerekzenekarok koncertjeivel várta a gyerekeket a második Minimax Fesztiválnak nevezett programján. A Riska Élményszigeten játékok és egyéb programok várták a családokat, kipróbálhatták  például a „tehénfejést”, találkozhattak  Riskával, a Rossmann és a Jana mellett ők is végeztek termékkóstoltatást.

Kint volt ezen kívül a Magyar Turisztikai Ügynökség, minden hétvégén Magyarország egyes tájait, látnivalóit mutatták be, emellett gyerekbarát helyszíneket, attrakciókat, szállásokat népszerűsítettek. A Henkel Magyarország  az egyik termékével,  a Vape kullancs és szúnyogriasztó készítménnyel volt jelen a Gyerek  Szigeten. A helyszíni megjelenésének célja a szülők figyelmének felkeltése a szabadtéri veszélyekre.

(forrás: kreativ.hu)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cik[208324] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél