hirdetés
hirdetés

Trükkös kampányt indított a Medve sajt

Főleg a közösségi médiára koncentráló online kampányt indított a Medve sajt gyártója, a Pannontej, a koncepcióért a Havas Budapest, a gyártásért az Umbrella, a médiavásárlásért a Mediacom, a közösségimédia-menedzsmentért pedig a Fastbridge felelt.

hirdetés

"Nagy Medve trükk" címmel indított aktivitást a Medve sajt szeptemberben. A kampány középpontjában összesen hat darab online videó áll, melyekben a tavaly év végén bevezetett image-kommunikációból megismert család tagjai mutatnak be trükköket a különböző Medve termékekkel. A rövid, 15 másodperces videók minden közösségi felületen láthatók lesznek, emellett a mozikban is vetítenek majd olyan verziókat, ahol 2-2 film van összedolgozva.

A "Hozzunk ki többet kedvenc sajtunkból!" szlogennel futó aktivitás célja, hogy felhívja a fiatal, 20-as, 30-as éveiben járó korosztály figyelmét "a Medve sajtokban rejlő lehetőségekre" - olvasható a közleményben. A filmek egy-egy vágástrükkre épülnek, amelyek "dramatizálják a kampány alapüzenetét".

A Havas Budapest ötletéből született videókat az Umbrella készítette Vajda Viktor rendezésében, a social media aktivitásért a Fastbridge felelt. Az online téren kívül a Medve-filmekkel a Cinema City mozijaiban is találkozhatnak majd a nézők, ahol 2-2 filmet fűznek össze és rövidítenek le három darab 15 másodpoerces szpottá.

"Egy látványos trükk fél siker, ha az emberek figyelmét akarjuk megragadni. Ezekben a filmekben megvan az a plusz, ami ahhoz kell, hogy a reklámokra egyre kevésbé nyitott, az életük egy jelentős részét a közösségi médiában élő fiatalokhoz is sikeresen eljuthassanak" - mondta el Imre V. Manuel, a Havas Budapest kreatívigazgatója.

Wilheim Gábor, a Pannontej marketingigazgatója hozzátette: „A tavalyi év végén elindultunk egy új stratégia mentén a Medvével, ami arra az egyszerű, de nagyon erős tényre épül, hogy a Medve velünk van, része az életünknek (...) A most induló kampányunk is erre a játékosságra épít és hívja fel a figyelmet a márka sokoldalúságára cinkos, a nézőre kikacsintós, figyelemfelkeltő módon.”

A hat online video közül jelenleg csak az első érhető el, és minden héten új filmmel fog bővülni.

Ezek pedig az online megjelenő kreatívok:

Fejléc

Megbízói oldal

Megbízó: Pannontej Zrt.
Marketingigazgató: Wilheim Gábor
Group Brand Manager: Gábor Andrea
Junior Brand Manager: Kohánszky Tamás

Ügynökségi oldal

Ügynökség: Havas Budapest
Kreatívigazgató: Imre V. Manuel
Art director: Torma Arnold
Szövegíró: Péter Gergely
Ügynökségi producer: Alexandrov Gabriella

Ügynökség: Fastbridge Hungary
Kreatívigazgató: Tőrös Balázs
Head of Copy: Banga Gábor
Art director: Berki Péter
Designer: Horváth Eszter
Szövegíró: Domján Kata
Senior Account: Nyitrai Kata
Account: Domonkos Lívia
Social Media: Bitay Andrea

Ügynökség: MediaCom
Planning Director: Tóth István
Senior Communication Planner: Fazakas Zsombor

Produkció: Umbrella Budapest
Producer: Angyal Gergő
Gyártásvezető: El-Adly Adilla
Rendező: Vajda Viktor
Gyártó cég: Umbrella

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cik[211874] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél