hirdetés
hirdetés

Tudományos honlap kapott aranyérmet!

A Laboratorium.hu weboldal aranyérmet kapott Magyarország legrangosabb tartalommarketing versenyén, a Content Marketing Award-on. A közérdekű, tudományos, a kémia és a laboratóriumok világának népszerűsítését célul kitűző honlap a legjelentősebb hazai cégek és médiaügynökségek remek kampányai, megoldásai közé került ezzel a díjjal. 

hirdetés

A független laboratóriumokat működtető WESSLING Hungary Kft. a Laboratrorium.hu, a laboratóriumi „hírügynökség” című pályázatával az oktatás, egészség kategória aranyérmét érdemelte ki! A közérdekű, tudományos honlap számos célt szolgál: a kémia, az analitika és a laboratóriumi vizsgálatok népszerűsítése, bemutatása mellett nagy hangsúlyt fektet a tájékoztatásra és a fogyasztóvédelemre, hasznos információk eljuttatására a honlap olvasóközönségéhez.

A modern és szellemes megjelenésű honlapon hetente, 3-4 naponta frissítik a híreket, cikkeket. A tudományos igénnyel, ám olvasmányosan, közérthetően megírt anyagokat a kollégák összefogásával, egy közel negyed százados tudásbázis aktivizálásával készítették el a legváltozatosabb témákban (beszélő baktériumok, fertőző kézfertőtlenítők, genetikai vizsgálatok, cukor és csokoládé, transzzsírsav, dioxin, formaldehid, tej, étrend-kiegészítők, hamis gyógyszer, azbeszt, stb.).

A Laboratorium.hu cikkeit rendszeresen átveszik a meghatározó online médiumok, hivatkoznak rá az országos televíziók, rádiók, a honlapot nyilvántartják a tudományos fórumokon, és a weboldal ad helyet a középiskolásoknak szánt, népszerű, interaktív oktatónapnak, a Laborkaland programnak is – mondta el Szunyogh Gábor, a honlap szerkesztője.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél