hirdetés
hirdetés

Tudta, hogy a Colgate gyártott mélyhűtött lasagnét?

Mi azt hittük, hogy ez egy internetes vicc. Nyílik a termékipari kudarcmúzeum.

hirdetés

Nagy márkák termékfejlesztési mellényúlásaiból nyílik múzeum. A Museum of Failure Samuel West innovációkutató gyűjteményén alapszik. Szerinte ugyanis - akit már végtelenül fárasztanak a sikertörténetek - az innováció csak a kudarcok összetettségének megértéséből jöhet létre, írja cikkében a Qz. A kudarcok egyediek, a siker émelyítően önismétlő, mondja.

A múzeum (honlap) júniusban nyílik a svédországi Helsinborgban. És látható lesz benne a Colgate mélyfagyasztott lasagnéja a nyolcvanas évekből, vagy éppen a Coca-Cola pár éve piacra dobott és elbukott kávés itala, a Harley Davidson Hot Road nevű parfümje, egy 2008-ban gyártott, Twitterezésre létrehozott készülék, a Kodak képnyomtató digitális kamerája és a Nokia kvarcjátékot és telefonálást fuzionáló készüléke, illetve Linda Evans (Dinasztia) elektromos arcfiatalító maszkja. Többek között. Lent pár kép a kínálatból.

Twitterezőgép

Linda Evans fiatalító elektromaszkja

Linda Evans

 

 

(forrás: Qz.com/Kreatív.hu)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cik[205314] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél