hirdetés
hirdetés

Új főszerkesztő a 24.hu élén

Szigeti Péter, az Élelmiszertz is kiadó PPH Media tartalomfejlesztési vezetője október 4-től lesz a lap vezetője.

hirdetés

Szigeti Péter, az Élelmiszert is kiadó PPH Media tartalomfejlesztési vezetőjét nevezték ki a 24.hu közéleti portál főszerkesztői pozíciójára. Kinevezése október 4-től él. Feladata a lap vezetésén kívül márka- és csapatépítésre is kiterjed. Utódjának kiválasztása a PPH Mediánál jelenleg folyamatban van.

Kustánczi Norbert 4 éven keresztül irányított a 24.hu szerkesztőségét, vezetésével a termék a piac meghatározó szereplőjévé nőtte ki magát. Jövőben a kiadó online divíziójának termékeit támogatja majd szakértőként.  Az új főszerkesztő érkezéséig a szerkesztőség irányítását átmenetileg Bognár Bálint termékmenedzser és Pető Péter felelős szerkesztő veszi át.

Szigeti Péter közel 20 éve dolgozik a média területén: pályafutását újságíróként kezdte, később 3 éven keresztül a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesületének főtitkári posztját is betöltötte. Több mint 6 évig volt a Kreatív magazin főszerkesztője, 2013 júniusa óta pedig a médiapiaci szaklapot is kiadó PPH Media összevont szerkesztőségének munkáját felügyeli tartalomfejlesztési vezetőként.

Szigeti Péter

Az új főszerkesztő kinevezése kapcsán Bognár Bálint, a 24.hu termékmenedzsere elmondta: „Az elmúlt időszakban azon dolgoztunk, hogy egy független, egyedi hangvételű, értékalapon működő terméket építsünk fel a 24.hu márka alatt. A kiadónak komoly ambíciói vannak az oldallal, amihez Péter személyében megtaláltuk az ideális vezetőt. Pétertől azt várjuk, hogy egy sikeres csapatot építsen a szerkesztőségből, amely képes lesz napról napra egy hiteles és szórakoztató terméket készíteni mind a látogatóinak, mind a hirdetőinek.”

Vándor Ágnes, A PPH Media ügyvezető igazgatója az alábbiakat mondta: "Péter, jó és fontos, hogy velünk voltál tizenvalahány évet. Nélküled a PPH Media más, de legfőképp kevesebb lett volna. Ha Te nem vagy, a Kreatív sincs ott, ahol, nincs Fesztiválkatalógus, Hinta-lista, Tobacco Magazin és még sok minden más sem. Tudom, hogy a magasabb ligában is hasonlóan kreatív, építő, humánus és  nagyon sikeres leszel. Kívánom, hogy szeressenek és becsüljenek legalább annyira, mint mi. Az egyik szemem sír - magunk miatt, a másik nevet - miattad.  Hiányozni fognak az átgondolt kritikák, építő viták, laza beszélgetések, a közös ötletelések, a közös munka. De csak a szomszédba mész a 3/b-ből a 9-be. Még találkozunk! Sokat."

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cik[208642] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél