hirdetés
hirdetés

Új külsőt kap a Tihany Válogatás és a Karaván

A dizájnban az eddigieknél hangsúlyosabban jelennek meg a termékfotók, és az új színvilágnak köszönhetően letisztultabb képet nyújtanak a csomagolások.

hirdetés

A camembert-nél az egyik kitűzött cél az volt, hogy az egyes termékek színvilága segítse a különböző íz variánsok könnyebb megkülönböztethetőségét. Így mind a 9 termék jellegzetes, de egymással is jól harmonizáló színt kapott. Az új dobozokon a termékfotók is jobban előtérbe kerültek.

„Az új trendnek megfelelően az idei év termék innovációi - a Tihany Krémes és Aromás, illetve a Tihany Krémvarázs – már a megújult márkadizájnnal összhangban lévő csomagolást kaptak.” – tájékoztatott Gábor Andrea a Pannontej Zrt. Marketing igazgatója.

A Karavánnál a megújulás során inkább a racionális termékelőnyök kihangsúlyozása kerül előtérbe, ezzel a magas színvonal és minőség asszociációja a cél.

Az új csomagolásokon továbbra is a füstölt sajt fotói vannak a középpontban, de a háttérben már a bükkfával való füstölés eszközei láthatók. Az eddig is határozott színvilágot még tüzesebbre cserélték, mely jobban illeszkedik a márka megújult arculatához.

 

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél