hirdetés
hirdetés

Új marketing igazgató a Zwack Unicum Nyrt.-nél

Palcsó Sára személyében új marketing igazgatót nevezett ki a Zwack Unicum Nyrt. 2016 áprilisától. Sára szenior márka menedzserként 2009 és 2015 között a társaság minden jelentős márkáját vezette, 2016. év elejétől megbízott igazgatóként irányította a vállalat marketing osztályát.

hirdetés

Karrierjét a Budapest Banknál kezdte 1998-ban. 1999-ben csatlakozott az Unileverhez, ahol márka menedzserként, majd regionális közép-európai márka és kategória menedzserként felelt a Dove, Sunsilk, Baba, Timotei, Lux, Signal és Amodent márkák eredményeiért hat országban.

2009-től a Zwack Unicum Nyrt. szenior márka menedzsereként az Unicum, Fütyülős, Hubertus, Kalinka, Maximilian, Címeres, és egyéb rum és pálinka márkák teljes marketing és PR kommunikációjáért valamint új márkák fejlesztéséért és bevezetéséért felelt.

Karrierje során marketing, trade marketing, pénzügy és HR területeket is megjárt szakember 2011- 2012-ben a Magyar Reklámszövetség elnökségi tagjaként is tevékenykedett.

A Külkereskedelmi Főiskola elvégzése után a University of Humberside-on kapott diplomát. MSc diplomáját a Budapesti Műszaki és Közgazdaságtudományi Egyetemen szerezte meg.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cikk[185981] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél