hirdetés
hirdetés

Új ügynökséggel dolgozik a Rossmann

A tenderen kiválasztott új cég fogja kommunikálni az új Rossmann+ kedvezménykártya bevezetését.

hirdetés

A Rossmann a Progressive Reklámügynökséget választotta ki meghívásos tenderén 2019-es kommunikációjára. A Progressive feladata 2019-ben a Rossmann+ kedvezménykártya bevezetését támogató egész éves kommunikációs kampány tervezése és lebonyolítása lesz.

A Rossmann még tavaly év végén írt ki kétfordulós tendert a Rossmann+ kártya bevezetését támogató integrált kampány kidolgozására. A vállalat közlése szerint 2019-ben kiemelt fontosságú számukra ez a kampány, mely a tévéfilmek mellett online, pr- és rendezvényelemeket is tartalmaz.

Kadlok Nelli, a Rossmann pr-menedzsere elmondta, hogy a tendert követő kutatáson is a Progressive koncepciója szerepelt a legjobban, mert a fogyasztók számára egyértelműen közvetítette a Rossmann+ kártya előnyeit.

Szabó Orsolya, a Progressive ügyfélkapcsolati vezetője pedig azt hangsúlyozta, hogy a Progressive számára ez egy kiemelten fontos tender volt, mely egy új ügyféllel, véleményük szerint izgalmas területen és hosszú távú együttműködésre ad lehetőséget.

Hogy kik vettek még részt a tenderen, arra rákérdeztünk a Rossmannál. A cég ügynökségei az elmúlt években előbb a Human Telex, majd a Carbon Group voltak.

(forrás: kreativ.hu)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cik[234173] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél