hirdetés
hirdetés

Új ügyvezető a DanubeTruck élén

Zákány Zoltán vette át a DanubeTruck Magyarország Kft. ügyvezető igazgatói tisztségét február elején. A haszonjárműiparban közel két évtizedes szakmai tapasztalattal rendelkező vezető nagy lendülettel vetette bele magát a cég működésének további optimalizálásába és az egyes területeken szükséges fejlesztésekbe, hogy tovább erősítse az IVECO márka helyzetét a magyar piacon.

hirdetés

Zákány Zoltán a Budapesti Műszaki Egyetem Közlekedésmérnöki Karán szerzett diplomát, azonban már tanulmányai alatt elkezdett dolgozni külsősként egy személyautókkal foglalkozó márkakereskedésnek. Majd 1994-ben az egyik legjelentősebb hazai haszongépjármű-kereskedéshez került, ahol többek között CRM-rendszer (CRM: ügyfélkapcsolat-kezelés), illetve más vállalatirányítási rendszer fejlesztésével bízták meg, dolgozott az ügyfélszolgálat területén is, majd kinevezték kereskedelmi igazgatónak.


Ezt követően egy másik haszongépjármű-kereskedésnél folytatta pályafutását, amelynek kapcsán egy hazai leányvállalatot is vezetett. Később korábbi munkahelyére visszatérve egy új kirendeltség beindítását irányította, illetve új haszonjárműmárkák felvételével bővítette a cég palettáját, jelentős értékesítési sikereket elérve. Egy kalandos kis kitérőként két évig egy bánya működését irányította Afrikában, majd hazatérve egy személyautó-kereskedés ügyvezető igazgatójaként tért vissza a járműiparhoz.

„Mérnöki látásmódomhoz és korábbi szakmai tapasztalataimhoz közelebb áll a fuvarozás és a haszonjárművek világa, mint a személyautóké, ezért örömmel fogadtam el az ajánlatot a DanubeTruck Magyarország Kft. ügyvezető igazgatói pozíciójának betöltésére. Nagy kihívásokkal állok szemben, ugyanis elsődleges feladatomként egy nagyjából stabil piacon kell az IVECO márka értékesítési volumenét növelnem. Ehhez nagyon jól felkészült, hozzáértő szakemberekkel kell az eddiginél is hatékonyabban megszólítani a piacot, illetve elérni az ügyfeleket” – kezdte Zákány Zoltán.

„Szervezetfejlesztési koncepcióm részeként egyrészt igyekszem a céget jobban hozzáigazítani a napi működéshez, másrészt szeretném bővíteni az értékesítői csapatot, flottaértékesítőkkel és területi értékesítőkkel egyaránt. Az értékesítés fellendítéséhez elengedhetetlen a márkakereskedői hálózatunk fejlesztése is, és legalább ennyire fontos a szervizhálózati lefedettségünk javítása. Ennek megvalósításához már két ígéretes partnerrel is tárgyalásokat folytatunk. Az alkatrész-értékesítési volument szintén szeretném jelentősen növelni, ehhez pedig aktívvá kell tenni az értékesítést, azaz el kell emelni a pulttól.

A szolgáltatásokat, például a javítási és karbantartási csomagokat pedig még jobban az ügyfelek igényeihez kell igazítani. Mindemellett új kommunikációs stratégiát tervezek bevezetni, amely szélesebb körben kihasználja majd a kommunikációs lehetőségeket, csatornákat. Ezt a termékek promóciója mellett arra is felhasználjuk majd, hogy erősítsük a köztudatban az IVECO márkanév és a DanubeTruck Magyarország, mint a hazai vezérképviselet nevének az összekapcsolását. Ezt segíti majd az is, hogy idén ismét hangsúlyos jelenléttel és látványos emocionális modellekkel részt veszünk kiállítóként a Kamion Európa-bajnokság hazai futamán a Hungaroringen” – magyarázta az új ügyvezető igazgató.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél