hirdetés
hirdetés

Új üzletláncba vágta a fejszéjét a Fornetti

A tudatos fogyasztókat megcélzó termékekkel, sajátmárkás üdítőkkel, street food kínálattal, valamint korszerű arculattal várja régi és új vásárlóit legújabb üzlettípusában a Fornetti. Magyarország vezető fagyasztott pékáru gyártója a „Fornetti Food and Beverage” (FFB) üzletlánc első boltját a Ferenciek terén április elején nyitotta meg; az új üzlettípus lesz a nyugat-európai terjeszkedés zászlóshajója is.

hirdetés

Pár héttel a nyitás után már több mint ezer vásárló keresi fel naponta a Fornetti új üzlettípusának mintaüzletét. Koncepciójának megfelelően az FFB egységben a cég az aktuális fogyasztói igényekhez igazodó tudatos stratégiával bővítette termékkínálatát, amihez a korszellemnek megfelelő, belsőépítészetileg is korszerű önkiszolgáló üzletben lehet hozzájutni.

Az üzletben a vadonatúj BakeFitt termékcsalád, a helyben készített, egyedi „street food” kínálat, valamint sajátmárkás üdítők és kávé egészíti ki a már jól ismert péksütemények választékát.

A cég az üzlettípusból a fővárost és a vidéki nagyvárosokat egyaránt lefedő üzletlánc kiépítését tervezi.

Új igényekhez új koncepció

„A fagyasztott péktermékeket gyártó Aryzta csoport tagjaként, a Fornetti termékpolitikáját a nemzetközi piaci elvárások határozzák meg, a nagyfokú élelmiszerbiztonság és a sütemények magas élvezeti értéke pedig kezdetektől fogva elsődleges szempont termékeink előállításában. A fogyasztók igényei folyamatosan változnak, a mostani új koncepcióval ezeknek az igényeknek, a minőségi street food ételek iránti igénynek kívánunk megfelelni” – emelte ki Sebastian Gooding, a Fornetti Csoport ügyvezető igazgatója.

Sajátmárkás termékek, európai terjeszkedés

„A folyamatos termékfejlesztés és trendkövetés elengedhetetlen feltételei a piacvezető pozíció fenntartásának és a külföldi terjeszkedésnek. A Fornetti Food és Beverage üzlettípus bevezetésével egyedülálló koncepciót alkottunk: a gyorséttermek, divatos street food étkezdék, szendvicsbárok, pizzázók, pékségek, low-carb boltok, kávézók funkcióit újítottuk meg, gondoltuk újra és építettük össze.  Az új üzlet már aszerint a modell szerint működik, amellyel a vállalatcsoport a nyugat-európai piacokon is erősíteni kívánja sajátmárkás jelenlétét” – emelte ki Bánhidi Attila, a Fornetti ügyvezetője, kereskedelmi és marketing igazgatója.

Újdonságok az FFB üzletben:

BakeFitt termékcsalád / nyolc féle, édes és sós pékáru

A csökkentett energia- és szénhidráttartalmú, fehérjében és élelmi rostokban gazdag termékek minőségi összetevőit nagy gondossággal válogatják és többszörösen ellenőrzik a készítők.*

Street food termékek / pizza, wrap, friss szendvics

A helyben sütött pizzák és a friss szendvicsek mellett speciális sous-vide eljárással készített töltelékes, különleges ízélményt adó wrapek is gazdagítják a választékot.

Sajátmárkás üdítők és kávé

Az FFB-ben a fogyasztók először találkozhatnak a Fornetti hat ízben elérhető, saját fejlesztésű üdítőitalaival, amelyek nem tartalmaznak hozzáadott cukrot. A frissítők energiatartalma alacsony, a legtöbb soft drink energiatartalmának töredéke.

Emellett a Mocca Negra Zrt. Mantaro FFB Limited Edition saját kávéválogatásából, 3 féle arabica blendből választhatnak a vásárlók.

*A termékekkel kapcsolatos állításokat az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet (OGYÉI) ellenőrizte és hitelesítette.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél