hirdetés
hirdetés

Új vezető a Borsodi Sörgyár marketing csapatának élén

A Borsodi Sörgyár bejelentette, hogy október 3-tól Peresztegi Ágnes tölti be a vállalat marketing igazgatói posztját. A szakember feladata a Borsodi brand és a sörgyár által gyártott és forgalmazott prémium és egyéb márkák marketingtevékenységének irányítása lesz.

hirdetés

Mielőtt csatlakozott volna a Borsodi Sörgyárhoz, Peresztegi Ágnes szenior marketing menedzserként dolgozott a Vodafone Magyarországnál, azt megelőzően pedig olyan FMCG vállalatok hazai képviseleténél szerzett tapasztalatot márkamenedzsment területen, mint a Heineken, a Mars és az Unilever.

 

Peresztegi Ágnes
Peresztegi Ágnes

„Munkám során mindig arra törekedtem, hogy élményt adjunk a fogyasztóknak, és a Borsodinál is ezt a szemléletet szeretném továbbvinni. Számos erős márka van a sörgyár kínálatában, és a jövőben is azon fogunk dolgozni, hogy mi jussunk először a sörkedvelők eszébe, ha egy igazán különleges sörélményre vágynak ” – mondta az új marketingigazgató a kinevezés kapcsán.

Peresztegi Ágnes a Budapesti Gazdasági Főiskolán szerezte első diplomáját nemzetközi marketing szakirányon. Ezt követően a Corvinus Egyetemen végzett szociológus - közgazdászként, 2016 júliusában pedig sikeresen elvégezte a CEU MBA képzését.

 

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél