hirdetés
hirdetés

Versenytársat kap Angliában az Aldi és a Lidl

 Az elmúlt hónapokban a Portfolio többször is beszámolt arról, hogy nagy dobásra készülhet a Tesco Nagy-Britanniában, a piacvezető vállalat ugyanis megelégelte a Lidl és az Aldi térhódítását. A cég maga jelentette be, saját fegyverüket fordítja a németek ellen: Jack's néven diszkontláncot indít.

hirdetés

Néhány hónapja már keringenek olyan pletykák a piacon, hogy a Tesco nagy dobásra készül, saját diszkontláncot indíthat annak érdekében, hogy megpróbálja visszaszorítani a két nagy német rivális, az Aldi és a Lidl térnyerését az Egyesült Királyságban.

Az információt megszellőztető Sunday Times a beszámolók alapján korábban arról írt, hogy a Tesco egy teljesen új és különálló márkát építene fel, amely olyan termékeket értékesítene, amelyek olcsóbb árazása versenyképes lenne a nagy riválisokéval. A vállalat menedzsmentje természetesen nem kívánta kommentálni ezeket az értesüléseket korábban.

Nemrég viszont a Tesco maga jelentette be: szeptember 26-án megnyitják saját diszkontláncuk első boltját a Cambridgeshire megyében található Chatteris településen. A diszkontláncot a Tesco alapítója, Jack Cohen után Jack'snek nevezték el.

Nem véletlenül szánta rá magát a diszkontláncnyitásra a Tesco menedzsmentje, nagy szükségük lenne egy olyan hatékony megoldásra, amellyel meg tudnák őrizni saját piacukat, illetve amellyel érdemben vissza tudnák szorítani a német riválisok, az Aldi és a Lidl folyamatos térhódítását.

A Tesco ugyanis szép lassan veszít teret az Egyesült Királyságban, míg a németek egyre nagyobb szeletet hasítanak ki a teljes piacból. A piacvezető kiskereskedelmi vállalat piaci részesedése a legfrissebb statisztikák szerint 27,4 százalékot tett ki, egy évvel korábban viszont ez az érték még 27,9 százalék volt. Az Aldi és a Lidl együttes piaci részesedése viszont mostanra elérte a 13,1 százalékot.

(forrás: Portfolio)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél