hirdetés
hirdetés

Zéró cukor lesz az új Coca-Cola üdítőben

A Coca-Cola zero Cherry az új Coca-Cola zero receptjére épül, így teljesen cukor- és kalóriamentes.

hirdetés

Júniusban jelenik meg a boltokban és szórakozóhelyeken az új Coca-Cola zero Cherry. A több országban már sikeres cukormentes variánssal a vállalat a cukorbevitel-szabályozásban szeretné segíteni a fogyasztóit.
A Coca-Cola zero Cherry összetétele jelentősen eltér a korábban megszokott, cukorral készült verziótól: a recept az elmúlt 20 év fejlesztéseit felhasználó, új Coca-Cola zero-ra épül. Ennek az új formulának köszönhetően cukor nélkül hozza a megszokott, egyedülálló ízt. A termék a Coca-Cola Cherry-t váltja a portfólióban.


„Örömmel tapasztaljuk, hogy évről-évre népszerűbbek a cukormentes Coca-Cola termékek a magyar fogyasztók körében. Ezért is döntöttünk úgy, hogy a nemzetközi szinten már nagyon népszerű Coca-Cola zero Cherry-t itthon is bevezetjük. Bízunk benne, hogy a teljesen cukor- és kalóriamentes verzió sokat segít majd a fogyasztóinknak a cukorbevitelük szabályozásban” – mondta az új termékkel kapcsolatban Méhler Krisztina, a Coca-Cola senior brand managere.


A Coca-Cola „Egy márka” stratégiájának megfelelően a különböző variánsok mind megkapják az ikonikus piros Coca-Cola kört a csomagolásukon, így a zero Cherry is illeszkedik majd az egységes márkába. A fogyasztók mostantól - az elnevezés mellett - a megszokott, lila színű kupakról, a címke lila csíkjáról és a logo alatt elhelyezett cseresznyéről ismerhetik meg a gyümölcsös ízű verziót.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél