hirdetés
hirdetés

A Krisztina körúton nyitotta meg legújabb üzletét a dm

Nagy érdeklődés mellett nyitotta meg új üzletét október első hetében a dm Budapesten, a Krisztina körúton. A boltnyitást élőben közvetítette a Music FM csapata, a dm meglepetésekkel, játékokkal várta vásárlóit, a kasszánál Steinmetz Ádám olimpiai bajnok vízilabdázó fogadta a vásárlókat, miközben a dm sminkkamionjában az ősz trendi színeit mutatták meg a jelenlévő hölgyeknek.

hirdetés

A dm október 4-én megnyitotta legújabb egységét a Krisztina körúton. A nyitónapon rengeteg meglepetéssel készült a drogéria, s gondoskodott róla, hogy minden korosztály jól érezze magát: a Music FM népszerű műsorvezetői élőben jelentkeztek az üzlet elől, játékokkal és értékes nyereményekkel lepték meg hallgatóikat. Hajnalban az Önindító műsorban Bochkor Gábor és István Dániel hangolta a dm boltnyitására a hallgatókat, majd Mák Katával dübörgött tovább a műsor, délután Kasuba L. Szilárddal találkozhattak a vásárlók a bolt előtt.
A boltnál állomásozott a dm Trend sminkkamionja is, amelyet meglátogatva a vállalkozó kedvű hölgyek profi sminket és frizurát, valamint hasznos smink-és hajápolási tippeket kaptak.  Az üzletben a vásárlók szerencsekeréken pörgethettek, a gyerekeket különféle játékok várták, a kicsik Saubär macival készíthettek mosolygós fotókat, miközben a szülők a dm termékkínálatával ismerkedhettek az újonnan megnyitó üzletben, amely 356 négyzetméteren várja a boltba betérőket.

A dm üzletnyitásain már-már hagyománnyá vált, hogy ismert személyiségek segítenek a kasszában, a Krisztina körúton a boltba látogatók nagy örömmel fogadták, hogy Steinmetz Ádám olimpiai bajnok vízilabdázó segít nekik termékeik elpakolásában, a sportoló által kasszázott összeget; 316.750 Ft-ot a dm ez alkalommal is jótékony célra ajánlotta fel az „Együtt a Petőfiért” Petőfi Sándor Gimnázium Alapítvány számára.

Egész nap nagy volt a nyüzsgés az üzletben, de a nyitás utáni napokban is további meglepetésekkel várta a dm a vásárlókat a Krisztina körúton, ahol a drogériától megszokott széles termékkínálattal találkozhatnak a vásárlók.

A minőség, a széles választék, a tartósan, minimum 4 hónapig élő alacsony árak, és az active beauty törzsvásárlói program egyre több vásárlót vonzanak az dm üzleteibe, ahol az ár-érték arányban kiemelkedő dm saját márkás termékek is elérhetőek a tudatos vásárlók számára.  Az idei évtől a dm új applikációjában számtalan kedvezmény vált elérhetővé az active beauty törzsvásárlóknak azonnal, egyetlen érintéssel, a vásárlók még szabadabban használhatják fel összegyűjtött pontjaikat, hiszen digitálisan a kuponok egyesével, alacsonyabb pontért is elérhetőek.

A dm folyamatosan bővíti kényelmi szolgáltatásait, új üzletében is ingyenes wifi áll a vásárlók rendelkezésére, a kasszánál pedig NFC technológián alapuló érintés nélküli fizetéssel is kiegyenlíthetik a számlájukat.

A dm minőségi expanziós koncepciójának újabb állomásaként, új bolti dekorációs elemekkel, de a megszokott minőséggel és kiszolgálással várja a látogatókat az üzlet.

1016 Budapest, Krisztina krt. 65-67.

Nyitva tartás:

hétfő-péntek:7.00-19.00, szombat: 8.00-14.00, vasárnap: zárva

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél