hirdetés
hirdetés

babylove: Húsz éve együtt a családokkal

A babylove termékei végigkísérik a babás hétköznapokat: segítenek a pelenkázó asztalnál, ott vannak az első próbálkozásoknál a pépes ételekkel, részesei a nagy fürdős élményeknek, a bőrbarát kényeztetéseknek. A dm legkedveltebb saját márkája idén ünnepli 20. születésnapját, a márka több független teszten is bizonyította magas minőségét.

hirdetés

A családok 1996 óta számíthatnak a babylove termékeire. Legyen szó táplálkozásról, babaápolásról, pelenkákról és egyéb kiegészítőkről, a magas minőségű összetevőknek, gondosan ellenőrzött alapanyagoknak és receptúráknak köszönhetően minden téren a legkisebbek igényeihez igazodnak a babylove termékcsalád tagjai. A dm saját márkája babaápolási cikkeivel 20 éve érkezett meg a dm polcaira, majd hamarosan a pelenkák is csatlakoztak a kínálathoz. A márka töretlen fejlődésének köszönhetően ma 240 árucikk közül válogathatnak a családok. A szortimentben az édesanyáknak szóló termékek is megtalálhatók.

„Folyamatosan nagy az érdeklődés a babylove pelenkák és törlőkendők iránt, a babatáplálkozás terén sokféle újdonsággal találkozhatnak a vásárlók, az ő igényeikre reagálva a dm saját márkás kínálata folyamatosan bővül, a kategóriában további fejlődési lehetőség rejlik” – nyilatkozta Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.

A babylove termékei magas minőségüknek köszönhetően nem csak a családok bizalmát élvezik, de független termékteszteken is jó eredményeket érnek el.

Az Öko-Test értékelésén a babylove sensitive babaszappan és a babylove répás üveges bébiétel nagyon jó minősítést kapott, a babylove sensitive törlőkendő és az édesanyáknak szóló melltartó betét jó minősítést ért el.

Remek ár-érték arány

A vásárlók folyamatosan új márkatermékekkel találkozhatnak a dm-ben, a drogéria saját márkás termékei pedig széles palettát lefedve kínálnak jó ár-érték arányban minőségi termékeket. A testápolási termékek, kozmetikumok, higiéniás termékek, élelmiszerek, háztartási, textil termékek és állateledelek szortimentjében a dm saját márkás termékei kínálnak vonzó alternatívát. A saját márkás szortimentben a termékfejlesztések a vezető márkák színvonalát követik, így a vásárlóknak nem kell engedniük magas minőségi elvárásaikból, miközben kedvező áron juthatnak hozzá a saját márkás árucikkekhez. A dm saját márkás termékeinek előállításánál is fontos a környezetvédelmi szempontok figyelembe vétele, az alapanyagok gondos kiválasztása, az újrafelhasználható csomagolás alkalmazása. A dm fenntarthatósági emblémája tanúskodik a csomagolásokon a termékek környezetbarát minősítéséről.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

dm
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél