hirdetés
hirdetés

Másodszor rendezte meg jótékonysági focitornáját a dm

A dm május 8-án rendezte meg a II. dm jótékonysági focitornát, az eseményen a dm három saját csapattal képviseltette magát, beszállítói partnerei kilenc csapattal neveztek a tornára. A nevezési díjakból befolyt 3 millió forinttal a koraszülött-mentésben úttörő szerepet vállaló Peter Cerny Alapítványt támogatták a résztvevők.

hirdetés

Már délelőtt elkezdődtek a körmérkőzések a Vasas pályáin, összesen 12 vállalati csapat nevezett a jótékonysági focitornára, amelyet második alkalommal rendezett meg a dm. A játékosok jótékony céllal futottak ki a gyepre, hiszen a torna bevétele a Peter Cerny Alapítványhoz került.

A tornán a dm Office, a dm hobbi, a dm raktár csapatai mellett a Henkel Magyarország Kft., az Unilever Magyarország Kft., a CEWE Magyarország Kft., a Procter & Gamble, a Beiersdorf Kft., a Mediline Kft., a L’Oréal Magyarország Kft., az Alveola Kft. és a Sofidel Hungary Kft. csapata mérkőzött meg egymással.

„Örülünk, hogy a dm partnerei ismét nyitottak voltak a kezdeményezésre, s közösen támogathatjuk a Peter Cerny Alapítvány munkáját, hogy minél több koraszülött gyermekhez juthasson el a segítség” – mondta el Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.

A rendezvényen a focitorna résztvevői és szurkolói bepillantást nyerhettek az alapítvány munkájába, megnézhették a helyszínen a mentőautót, amely részt vesz a koraszülött gyerekek ellátásában.

Dr. Somogyvári Zsolt, az alapítvány vezetője köszönetet mondott a szervezőknek és a résztvevő csapatoknak, valamint beszámolt a támogatás felhasználásáról is.

„Alapítványunk koraszülött gyermekek mentésében vesz részt, egy mozgó intenzív osztályt telepítünk a születés helyszínére, hogy a babákat el tudjuk látni – ehhez a munkához jelent segítséget számunkra a dm támogatása, amelyet egy új mozgó inkubátor vásárlásához fogunk felhasználni” – mondta el dr. Somogyvári Zsolt.

A focitornán különféle kísérőprogramok közül válogathattak a csapatok szurkolói, ha nem éppen csapatuknak drukkoltak.

A torna döntőjében a L’Oréal és a Henkel játékosai mérkőztek meg egymással, büntetőpárbajjal döntöttek az első helyről: a tornát a L’Oréal csapata nyerte.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél