hirdetés
hirdetés

Élelmiszer szaklap

  • Élelmiszer szaklap előfizetés 1 évre 10 alkalommal

Ideális abban az esetben, ha munkájához szükséges szakmai információkat szeretné megkapni.

9 900 Ft

Üzlet&Pszichológia + Élelmiszer szaklap

  • Üzlet és Pszichológia 1 évre 6 alkalommal
  • Élelmiszer szaklap 1 évre 10 alkalommal

Ideális előfizetés ha az élelmiszeripar, az FMCG szektor történései mellett az üzletmenet pszichológiai oldala is érdekli.

14 300 Ft

Gyártás Trend + Élelmiszer

  • GyártásTrend technológiai magazin 1 évre 10 alkalommal
  • Élelmiszer szaklap előfizetés 1 évre 10 alkalommal

Ideális előfizetési kombináció azoknak, akik munkája egyaránt kötődik az élelmiszerek, a kereskedelem, az ipar területeihez, valamint a technológia, a gyártási folyamatok követéséhez.

16 000 Ft

Élelmiszer szaklap - akciós előfizetés diákoknak

  • Élelmiszer szaklap előfizetés 1 évre 10 alkalommal

Ideális előfizetés azoknak, akik tanulmányaik miatt tudni szeretnék a szakmai információkat, híreket.

Az előfizetés megvásárlásához iskolalátogatási igazolást kérünk a 430-4579-es faxszámra.

4 950 Ft

Élelmiszer Szaklap 
Mindent az élelmiszerekről, iparról, kereskedelemről!
Regisztráljon napi hírlevelünkre is!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.