hirdetés
hirdetés

Közösségi média a HR szolgálatában

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? Facebook, LinkedIN? És kiről mit árul el az adatlapja? Milyen következtetést vonhatunk le a látottakból: akár jogi, akár pszichológiai mérce mentén? Workshopunkon mindenre választ kap. 
November 21. 09:00

Időpont:
2017. november. 21. 09:00

Közösségi média a HR szolgálatában

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? Facebook, LinkedIN? És kiről mit árul el az adatlapja? Milyen következtetést vonhatunk le a látottakból: akár jogi, akár pszichológiai mérce mentén?

A nap másik felében a Kékgalléros HR kihívások c. wokrshopunkon is részt vehet! Azonos nap, azonos helyszín, két félnapos workshop együtt, kedvezményes áron! A Kékgalléros HR kihívások programjáért kattintson ide!

 

Közösségi média a HR szolgálatában - Program

9:00-9:30 Regisztráció

9:30-9:50 Employer branding a közösségi médiában

Ma már nem lehet elmenni amellett, hogy egy cégnek tudatosan kell brandet építenie a leendő munkavállalói felé. Mivel ők többnyire fiatalok, akik a közösségi médáit fogyasztják, így a márkaépítés színtere is a közösségi média kell, hogy legyen. Hol és hogyan érdemes építkezni?

Petrányi-Széll András, tulajdonos - PS: Provocative

9:55-10:15 Mit árul el egy profil a tulajdonosáról? - Elemzés a pszichológus szemével

A legtöbb hr-es szakember első dolga, hogy a finishben lévő jelölteket a Facebookon is lecsekkolja: de vajon milyen következtetéseket érdemes, és milyeneket nem érdemes levonni a látottakból? Mire utalhatnak bizonyos fotók, posztok és hogyan tudhatjuk objektíven dekódolni az információkat?

​Újhelyi Adrienn pszichológus​

10:20-10:35 Álláspályázók a Facebookon - munkajogi szemmel. Mit enged a jog egy hr-esnek, és mit nem?

Tudjuk, hogy a legtöbb hr-es megnézi a potenciális jelölt LinkedIn vagy Facebook profilját, de vajon meddig teheti ezt meg legálisan? És mit kezdhet az ott látott információkkal? Mi a teendő, ha már állományban lévő munkatársak nyilvánulnak meg úgy a közösségi médiában, ami a vállalat számára vállalhatatlan?

dr. Rátkai Ildikó, HR szakjogász, ügyvéd

10:40-10:55 A LinkedIn praktikus használata a munkatárskeresésben

A LinkedIn sokak számára még kiaknázatlan forrás a toborzásban, pedig óriási pénzeket lehet megtakarítani ezzel. Szakértőnk elmondja, hogy pontosan hogyan. 

Pári Zsolt , LinkedIn szakértő, ESTO-TESK Munkaerőközvetítő Kft. 

11:00-11:15 Kávészünet

11:15-11:35 Hogy toborzunk mi? - Kutatás, amiből kiderül, hogy kik, hogyan és hol keresnek állást

Milyen álláshirdetések futnak legjobban a közösségi médiában és mik a leghatásosabb toborzási technikák? Szektorokra bontva azt is megnézzük, hogy a különböző social media felületen mik a bevett szokások, így milyen módszerekkel (hirdetések, posztok, események stb) lehet eredményesen harcba szállni egy-egy szakma legjobbjaiért.

dr. Kékkői Zoltán, Hive Creative

11:40-11:55 Hogyan ne rúgjunk öngólokat? - Az online munkaerő-keresés íratlan szabályai

A mai munkaerőpiaci helyzetben milyen hibákat ne kövessünk el, annak érdekében, hogy minél több és minél relevánsabb jelentkezőt kapjunk egy álláshirdetésre.

Varga Balázs, Profession.hu

12:00 - 12:10 Chatbot: Mikor igen és mikor nem? Avagy hogyan segítheti a HR munkáját a mesterséges intelligencia?

A munkavállalók visszajelzései alapján számok és grafikonok helyett alapszabályokra és tippekre fókuszálva válaszoljuk meg azt a kérdést, hogy hogyan segítheti egy chat bot a hr munkáját. Akár toborzásban, akár belső kommunikáció terén.

Deliága Ákos,  alapító - Talk-a-bot

12:15-12:20 Modern ügyfélélmények - A közösség és a HR célú valódi visszajelzések

Hogyan használhatjuk a hagyományos és a közösségi platformokat arra, hogy megismerjük ügyfeleink véleményét kollégáinkról? Hogyan deríthetjük ki azt, ki a legértékesebb ember a csapatunkban a vásárlóink szemében? Egy egyszerű és célirányos új módszer arra, hogy megtudjuk, miben vagyunk jók és milyen területeken kell fejlesztenünk szolgáltatásainkat vagy munkatársaink felkészültségét.

Csiszér Béla, Staffino Magyarország

 

Résztvevőként lehetősége van a nap másik felében rendezett  Kékgalléros HR kihívások c. workshopon is részt venni, ebben az esetben az alábbi kedvezményben részesülhet:

Közösségi média a HR szolgálatában + Kékgalléros HR kihívások
Egésznapos jegy (az ár az ebédet tartalmazza): 37 900 Ft+áfa/fő
Csoportos kedvezmény: 29 900 Ft+áfa/fő


Amennyiben egy workhopon szeretne részt venni:

Közösségi média a HR szolgálatában workshop - Félnapos jegy
Normál jegy 21 900 Ft+áfa/fő
Csoportos kedvezmény: 17 900 Ft+áfa/fő

Kékgalléros HR kihívások workshop - Félnapos jegy
Normál jegy 21 900 Ft+áfa/fő
Csoportos kedvezmény: 17 900 Ft+áfa/fő

 

Kérjük, a jelentkezésnél tüntesse fel, melyik opciót választja!


A jelentkezési lap letöltéséhez kattintson a képre:

Letöltöm a jelentkezési lapot!

Időpont: 2017. november 21.
Helyszín: Premier Kultcafé (1085 Budapest, Üllői út 2-4.)
Kontakt: Szebek Rita This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 06-1-430-4568

A programváltozás jogát fenntartjuk. A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról elektronikus utón számlát küldünk ki a megadott címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülnek.

Letölthető fájlok

hirdetés
hirdetés
hirdetés