hirdetés
hirdetés

Nagy Employer Branding Nap

2018. november 15.
Az Employer Branding alapszabályai konferencia  

Időpont:
2018. november. 15. 09:00
Helyszín:
Hatszín Teátrum (1066 Budapest, Jókai u. 6.)

5 hiba, amit semmiképp se kövess el - avagy az Employer Branding alapszabályai konferencia  

Program:

8.30-9.00 Regisztráció

9.00-9.20 Employer Branding alapok: 5 hiba, amit semmiképp se kövess el!
Tanulságok és jó tanácsok employer brandinggel kapcsolatban
Előadó: Bőhm Kornél, Kommunikációs szakértő, Impact Works employer branding üzletágvezető

9.25-9.40 Miért maradnak? Miért mennek? Mik a munkavállalók prioritásai munkahelykeresésnél?
Milyen szektorokban dolgoznak szívesen, melyek a munkavállalók legfőbb prioritásai, mi tartja ott őket, és melyek a legfőbb felmondási okok? Mindez kiderül a Randstad Employer Branding kutatásából, melyet 30 országban végeztek el, hazánkban 8200 munkavállaló válaszai alapján értékelték az eredményeket.
Előadó: Szokody Ágnes, Randstad Hungary & Romania, marketing manager 

9.45-10.05 Mitől lesz egy márka lovemark? 
A „lovemark”-készítés receptje nem csak a marketing, de egyre inkább a hr-szakmának is hasznára válik az employer brandépítés kapcsán.
Előadó: Faix Csaba, Prompt Media kreatív vezetője és a Prezi kommunikációs tanácsadója

10.10-10.30 Az X generáció ki tudja találni, hogy mire vevő az Y és a Z?
Az ideálisnak tartott vállalati értékeket kommunikáljuk vagy a kutatási eredményeket? És ha utóbbi, akkor is felmerül a kérdés: az idősebb korosztály meg tudja találni a hangot a fiatalokkal?
Előadó: Steigervald Krisztián, Emotional Marketing, ügyvezető

10.35-10.55 Mit tanultunk az employer branding kutatásokból, és hogyan építettük ezt bele a munkáltatói márkastratégiánkba?
Mit tudtunk meg: mire vevők a fiatalok és hogy szólítottuk meg őket ezután? Jó úton jártunk?
Előadó: Takács Tamás, Vodafone Magyarország, Employer Branding specialist

10.55-11.00 Fejmasszázzsal az együttműködésért, egy innovációs lehetőség a minősítésmentes kapcsolatokért 
Előadó: Agócs Erika, Happy Head

11.00-11.25 Kávészünet

11.25-11.45 Amikor a valóság nem találkozik az ígérettel…
Példák arra, hogy miért nem érdemes többet ígérni, mint amit teljesíteni tudunk. Élmény vs. csalódás – amikor a felvétel után a csillogó munkáltatói márkaüzenetet a kemény valóság váltja.
Előadók: Csikós-Nagy Katalin és Havrán Linda, HR-Evolution Kft

11.50-12.10 Bullshit-generátor az employer branding-gyártó gépezetben
Nézzük meg, hány cégnek ugyanaz az EVP-je, a kulcsüzenete, és vajon mennyire érhető tetten egy cég „egyénisége” az üzenetek mögött. Nem kevés pénzt költenek a cégek EB-re, érdemes lenne az egyedi vonásokra is fókuszálni a kötelező körök mellett/helyett.
Előadó: Balaton Anita, Cafe PR, ügyvezető

12.15-12.25 Így ünneplünk mi! - Bepillantás egy kkv hétköznapjaiba
Belső és kommunikációs megoldások a Számlázz.hu-tól 
Előadó: Szeszlér Vera, Számlázz.hu, marketing-kommunikáció

12.25-12.35 Közös munkahelyen XYZ 
Előadó: Dr. Schrancz Mihály, Property Market Kft. fejlesztési igazgató

12.35-12.45 Employer branding digitalizáció 
Előadók: Dr. Bocsi Bernadett, Renfer Péter; Nordconn International 

12.45-13.45 Ebédszünet

13.45-13.55 Dolgozói juttatások: miértek és hogyanok 
Előadásunkban szeretnénk világosabbá tenni az a képet, amit az elmúlt hónapokban olyan sötétre festettek a hírek. Megmutatjuk, hogy mit fog jelenteni egy egyszerűbb cafatéira 2019-ben és hogyan tudnak ebből profitálni a munkáltatók és munkavállalóik. Egy friss piackutatás alapján elemezzük, hogyan is gondolkodnak valójában erről ma a munkáltató cégek.

Előadó: Balázs Krisztián, Edenred, ügyvezető igazgató 

13.55-14.15 Legjobb és legrosszabb EB filmek a világbólA hrpwr.hu válogatása a legjobb és legrosszabb employer branding klippekből.
Előadó: Farkas Nóra, PPH Media/hrpwr.hu, online szerkesztő

14.15-14.35 Kopogtatnak már az influencerek az Employer Branding kapuján?
Manapság egyre megkerülhetetlenebb a fogyasztói márkakommunikációban az influencerek bevonása egy reklámkampányba. Mi a helyzet a munkáltatói kampányoknál: léteznek erre alkalmas influencerek? Ha igen, felfedezték már őket maguknak a munkaadói oldal kommunikációs szakemberei? Mire érdemes figyelni, ha employer branding téren gondolkozunk influencerekben?
Előadó: Vaszary Ádám, Adamsky Budapest

14.40-14.50 Az ÉV HR-megoldása: Hogyan bízd a munkavállalóid instájára a toborzást és az Empolyer Brandinget?
Bemutatkozik az Employer Influencer Advocacy Program a POME és a Roar by Generali együttműködésében.
Előadó: Bendl Mátyás, POME, CEO

14.55-15.15 Néha érdemes kísérletezni: rendhagyó toborzási megoldások a Drehernél 
Több releváns jelentkezőt talál az ember egy pubban, vagy egy fesztiválon, mint hagyományos álláshirdetés útján? Erre válaszol a Dreher HR igazgatója, aki nem félt kísérletezni. 
Előadó: Kreiter Éva, Dreher Sörgyárak, HR-vezető

15.20-15.35 Hogy szolgálja az EB az üzleti növekedést?
Az Employer Branding akkor segíti hatékonyan az üzleti növekedést, ha képes beépülni a szervezet DNS-ébe. Ehhez arra van szükség, hogy a munkáltatói márkaépítésre ne csupán marketing és kommunikációs kampányként, hanem az egész szervezeten átívelő munkavállalói élménytervezés szerves részeként tekintsünk.
Előadó: Radnai-Tóth Judit, Worki, társalapító

15.40-16.10 Kerekasztal beszélgetés: Miért nehéz becserkészni a fiatalokat, milyen üzenetekre vevők mégis? Megkérdezzük magukat a fiatalokat.
Résztvevők: Kreiter Éva, Dreher Sörgyárak; Levendel Áron, Kaptár közösségi iroda; Baráthi Tamás, Zyntern és Colibri; Kardos Bálint

Időpont: 2018. november 15. 
Helyszín: Hatszín Teátrum (1066 Budapest, Jókai u. 6.)

Részvételi díj: 
Teljes árú részvételi díj: 43 900 Ft + áfa / fő
Csoportos jelentkezés 3 főtől: 36 900 Ft + áfa /fő  

Szponzoráció:
Balla Anitaballa.anita@pphmedia.hu, 06 1 430 4591 

A jelentkezési lap letöltéséhez kattintson a képre, majd kitöltve juttassa vissza a szervezőknek a szebek.rita@pphmedia.hu e-mail címre!

Letöltöm a jelentkezési lapot! 

 

A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá hogy számára a Vállakozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles)

A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.

Szebek Rita
szebek.rita@pphmedia.hu
06 1 430 4568

Szponzoráció:

Balla Anita
balla.anita@pphmedia.hu
06 1 430 4591

 

Időpont: 2018.11.15.
Helyszín: Hatszín Teátrum (1066 Budapest, Jókai u. 6.) 

Részvételi díj: 
Teljes árú részvételi díj:  43 900 Ft + áfa / fő
Csoportos jelentkezés 3 főtől:  36 900 Ft + áfa /fő 

A jelentkezési lap letöltéséhez kattintson a képre, majd kitöltve juttassa vissza a szervezőknek a szebek.rita@pphmedia.hu e-mail címre!


Letöltöm a jelentkezési lapot!

 

A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá hogy számára a Vállakozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles)

A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.

Támogatók
Edenred
Microsoft

Letölthető fájlok

hirdetés
hirdetés
hirdetés