hirdetés
hirdetés
verseny

MagyarországON - Új turisztikai kommunikációs verseny!

ma, 11:55

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Meghosszabbított nevezési határidő: 2018.05.25.

verseny

Pakk Csomagolásdizájn-verseny

ma, 23:59

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait.
A Kreatív tizedik alkalommal hirdeti meg versenyét.
Idén kiemelt kategória a Tejtermékek.

Nevezési határidő: május 25. 

verseny

Gastro&Hotel Design Award

2018. 05. 29. 18:00

A Turizmus & Vendég szaklap 2018 nyarán meghirdeti öt éve indított, sikeres és elismert nemzetközi brandnek számító, a hazai Horeca-szakma területén egyedülálló Gastro&Hotel Design versenyét. Nevezési határidő: 2018.06.29.

konferencia

MINK 3.0 Turizmus Edition

2018. 05. 30. 09:00

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás jegyében.

konferencia

Online Video Award 2018

2018. 06. 01. 23:59

A Kreatív tizedik alkalommal hirdeti meg az online videótartalmak versenyét.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legjobb online felhasználásra és fogyasztásra készített mozgóképes tartalmait és bemutatkozási lehetőséget biztosítsunk az elterjedt tartalomtípus tehetséges előállítóinak.

Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

konferencia

Ülj a géphez! – Google AdWords lépésről lépésre

2018. 06. 06. 08:30

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől.
Nem elég jelen lenni, hatékonyan kell megjelenni!

konferencia

Nemzetközi PR Best Practices

2018. 06. 07. 15:00

Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

tréning

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop

2018. 06. 14. 09:00

1. Mi a te céged sztorija? – Employer branding alapok építése LEGO® kockákkal
2. Légy kreatívabb értékesítő LEGO® kockák segítségével! 
3. Nézz ki a dobozodból! – „Out of the box” gondolkozást fejlesztő workshop 

A workshopok maximális létszáma csoportonként 15 fő, tehát 3x15 fő jelentkezését tudjuk csak elfogadni. Ha érdekli, jelentkezzen mielőbb. A workshopokat Földi Miklós szakképzett LEGO® SERIOUS PLAY® facilitátor, pszichológus-tréner vezeti.

tréning

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre

2018. 06. 20. 08:30

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

konferencia

Tobacco Hungary 2018

2018. 10. 18. 16:19

Az ország legnagyobb dohánypiaci konferenciája a Tobacco Magazin és az ND Nonprofit Zrt. közös szervezésében. Rendezvényünkre a hazai dohánytermék-kiskereskedőket várjuk!

verseny

Hipnózis 2018

2018. 05. 18. 19:30

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés.

Díjátadó: 05.18., Akvárium

konferencia

HR Digital Meetup - Digitális ki mit tud?

2018. 05. 18. 09:00

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek.
HR Digital Meetup május 18-án

konferencia

Employer Branding Award 2017 – Winner’s Conference / Best Practices

2018. 05. 15. 13:00

Az MPRSz tavaly harmadik alkalommal adta át az Employer Branding Awardot, amely célja díjazni azon munkáltatókat, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel példát mutatnak  a munkaerőpiac többi szereplője számára. Konferenciánkon e díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

konferencia

Turizmus & Vendég Horeca Meetup

2018. 05. 07. 10:00

Több éven át tartó Business Klub rendezvényünket felváltja most induló Horeca meetup programunk, amelynek célja, hogy a hazai szállodások, éttermesek topkörnyezetben szerezzenek olyan információkat, építsenek új kapcsolatokat, amelyek elősegítik a sikeres üzletmenetet, üzemeltetést, miközben high-end gasztronómiát kóstolhatnak, és Horeca-beszállítókkal találkozhatnak közvetlenül.

konferencia

FMCG TOP 2018

2018. 04. 26. 09:30

Kétnapos konferencia, aktuális témák, szakmai előadások, jó hangulatú networking, buli, kapcsolatépítés idén is az FMCG Top 2018 konferencián! 

MEGTELT!

konferencia

JobXperience 2018

2018. 04. 20. 09:00

Hogyan teremtsünk jobb munkahelyi légkört? Hogyan növeljük az elégedettséget, a csapatkohéziót? Hogy előzzük meg a kiégést, a presenteeismot? Azaz, hogy legyen több boldog és elégedett munkavállalónk? Pszichológusok és hr-szakemberek válaszolnak a fenti kérdésekre április 20-án a MÜPÁ-ban.

konferencia

Content+Marketing Award 2018

2018. 04. 13. 23:59

A versenyre az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői.
Meghosszabbított nevezési határidő: 04.13.

konferencia

Sales & Pszichológia 2018

2018. 04. 12. 08:30

Országos sales meeting azoknak, akik élvezik, amit csinálnak és még jobbak akarnak lenni.

konferencia

Service design workshop

2018. 04. 06. 09:00

Post-iteken túl: jobb működés, üzleti eredmények, innováció. Service design workshop a DDB-vel

konferencia

MINK 3.0

2018. 03. 21. 09:00

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindez az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

A rendezvény betelt, várólistára lehet már csak jelentkezni!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.