hirdetés
2017. február. 24., péntek - Mátyás.
hirdetés
hirdetés
konferencia

Digital Pharma - A jövő betege megérkezett

2017. 02. 28. 09:00

Február 28-i gyógyszerkommunikációs konferenciánkon a jövő betegének médiafogyasztási szokásait járjuk körbe. Hasznos információk, gyakorlati tanácsok, esettanulmányok. 

tréning

Prezi workshop

2017. 03. 08. 08:30

Ismét Prezi workshop a Kreatív szervezésében!

Workshopunkon néhány óra alatt elsajátíthatja az eszköz használatát.

BETELT!

konferencia

Multi Screen Advertising 2017

2017. 03. 09. 09:00

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

verseny

Hipnózis 2017

2017. 03. 10. 18:00

Magyarország egyik legnagyobb reklámversenye.

Nevezési határidő: március 10.

2015-től a Hipnózist az Epica Awards hivatalos partnereként rendezzük meg.

verseny

Az Év Boltja 2017

2017. 03. 17.

Az Élelmiszer szaklap idén harmadszor hirdeti meg Az Év Boltja versenyét. A nevezés ingyenes, egyetlen feltétele az elektronikus nevezési űrlap kitöltése és a dokumentációk feltöltése március 17-ig.

konferencia

Digital Branding Reggeli

2017. 03. 29. 08:30

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

konferencia

Sales 2.0 konferencia

2017. 04. 06. 09:30

Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

2017. április 6-7.

konferencia

FMCG TOP 2017

2017. 04. 27. 09:00

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

verseny

Digital Media Best Practice 2016

2017. 02. 07. 17:00

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük.

A díjazottak pontszerzők a Kreatív-MAKSz M+ Listán.

Díjátadó és workshop 2017. február 7-én az Ötkertben.

tréning

2016 legjobb hazai PR-kampányai

2017. 02. 02. 15:00

Február 2-án kerül megrendezésre az első Prizma Kreatív PR workshop, ahol a résztvevők megismerhetik a 2016-os év kiemelkedő PR-kampányait, PR-megoldásait.

A workshopra a helyek elfogytak!

konferencia

Innováció - Találd ki magad!

2017. 01. 24. 09:15

Konferencia a TOP 50 Innovátor kiadvány bemutatására, 2017. január 24-én.
A rendezvény kulcsszava az innováció és az innovatív gondolkodás.

konferencia

Digitális médiatervezés – újratöltve!

2017. 01. 18. 09:30

Online svájci bicska marketingeseknek 2017-re. 

verseny

Kreatív Craft Award 2016

2016. 12. 05. 19:00

A verseny célja a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni.

Díjátadó: december 5-én a Premier KultCaféban. Kapunyitás: 19 óra.

konferencia

Média 2017. Konferencia

2016. 11. 29. 09:00

 

Előre! De merre? Sztárelőadó: A Panama Papers egyik kirobbantója, Frederik Obermaier

2016.11.29.

konferencia

Prizma Kreatív PR Díj 2016 - Díjátadó

2016. 11. 24. 20:00

Rekordszámú nevezés a Prizma Kreatív PR versenyen! Díjátadó: november 24-én, 20 órától az Ötkertben.

konferencia

PR Nap 2016

2016. 11. 24. 09:00

verseny

Lollipop 2016 - Díjátadó

2016. 11. 16. 18:00

Díjátadó: november 16. szerda 19.30

Helyszín: Ötkert 1051 Budapest, Zrínyi u. 4.

reggeli

Digital Branding Reggeli

2016. 11. 04. 09:00

Digitális transzformáció, Mikro momentumok, Google AdWords, 
YouTube, Networking / one-one konzultáció, esettanulmányok 

 

Digital Branding Reggeli a Google-lel november 4-én!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.