hirdetés
2018. január. 22., hétfő - Vince, Artúr.
hirdetés
hirdetés
tréning

Prizma Kreatív PR Workshop 2018

2018. 01. 25. 09:00

Január 25-én ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2017-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

verseny

M+ Lista és PR Toplista díjátadó

2018. 02. 07. 19:00

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása.
Időpont: 2018. február 7.

konferencia

HRKOMM Award 2017 Best Practices

2018. 02. 13. 09:00

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása.

Időpont: 2018. február 13.

tréning

Toborzási trükkök a LinkedIn-en!

2018. 03. 06. 08:30


Mindent a LinkedIn karrier-oldalról – mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem?
Mitől működik és mitől nem egy LinkedIn toborzási kampány?
További tippek a kulcsemberek megtalálásához!

Március 6., 08:30

tréning

Munkaerő toborzás a Facebook-on lépésről lépésre

2018. 03. 06. 13:00


Gyakorlati útmutató lépésről lépésre egy sikeres toborzási kampányhoz:

Melyik célcsoportot érjük el és hogyan a Facebookon?
Mit jelent és hogyan néz ki a recrutiment branding a gyakorlatban?
Milyen eszközökkel és lépésekkel érünk el még több és releváns jelentkezőt?

Március 6., 13:00

verseny

Az Év Boltja 2018

2018. 03. 09.

Az Élelmiszer szaklap idén negyedszer hirdeti meg Az Év Boltja versenyét. A nevezés ingyenes, egyetlen feltétele az elektronikus nevezési űrlap kitöltése és a dokumentációk feltöltése március 09-ig.

konferencia

FMCG TOP 2018

2018. 04. 26. 09:30

Kétnapos konferencia, aktuális témák, szakmai előadások, jó hangulatú networking, buli, kapcsolatépítés idén is az FMCG Top 2018 konferencián! 

konferencia

Digital Media Best Practice 2017

2017. 12. 15. 23:59

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat.
A DMBP versenyen elért eredmények (arany, ezüst, bronz, shortlist) pontot érnek a Kreatív-MAKSz közös M+Listán.

Hosszabbított nevezési határidő: december 15.

konferencia

Média 2018 Konferencia - Turbulenciamérés

2017. 12. 06. 09:00

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.

konferencia

Kreatív Craft Award 2017

2017. 12. 04. 19:00

A verseny célja a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni.

Díjátadó: december 4.

képzés

Mindfulness az üzleti életben - Workshop

2017. 12. 01. 09:30

Időstressz: Hogyan győzhető le? Energiamenedzsment 4 lépésben. 2017.12.01.

verseny

Lollipop 2017

2017. 11. 28. 19:30

A nevezési időszak lezárult. Shortlist: 11.15. Díjátadó: 11.28. (Helyszín: Akvárium 1051 Erzsébet tér 12.)

konferencia

PR & Natív Nap

2017. 11. 23. 09:00

Content marketing, natív hirdetések és pr-cikkek. A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont november 23.

verseny

Prizma Kreatív PR Díj 2017

2017. 11. 22. 19:00

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22.
Helyszín: Akvárium Klub

konferencia

Kékgalléros HR kihívások

2017. 11. 21. 13:30

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

konferencia

Közösségi média a HR szolgálatában

2017. 11. 21. 09:00

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? Facebook, LinkedIN? És kiről mit árul el az adatlapja? Milyen következtetést vonhatunk le a látottakból: akár jogi, akár pszichológiai mérce mentén? Workshopunkon mindenre választ kap. 
November 21. 09:00

konferencia

Adatvédelmi workshop - GDPR

2017. 11. 10. 08:30

2018. május 25-től kikényszeríthetővé válik az új adatvédelmi jogszabály. Az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendelete (közismertebb nevén GDPR) 2016. május 25-én lépett hatályba.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.