hirdetés
hirdetés

A NoSalty lett a Barilla digitális partnere

Kizárólagos magyarországi digitális partnert választott a Barilla meghívásos pályázaton, az OMD médiaügynökség közreműködésével.

hirdetés

Olaszország elsőszámú tésztamárkája, a Barilla a NoSalty-t választotta online kommunikációs partnerének 2013-ban.A márkának ez lesz az első online megjelenése a hazai piacon. 

Az oldal adottságait kihasználva egy komplex megállapodás született, ami teljes mértékben visszaadja a „Barilla életérzést” a felhasználók számára.

A szponzoráció a mai naptól élesben megtekinthető a www.nosalty.hu oldalon.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél