hirdetés
hirdetés

Közös akcióban a Tchibo és a Csodalámpa

Az egymillió forintos támogatásból tíz gyermek arcára varázsoltak mosolyt.

hirdetés

A Tchibo és a Csodalámpa Alapítvány együttműködésének köszönhetően vállalat által nyújtott egymillió forintos támogatás és a több hónapon át tartó fogyasztói aktivitás során befolyt összeg tíz gyerek kívánságának teljesítését tette lehetővé.

A Tchibo felajánlása a "Váltsa valóra álmát kedvenc kávéjával!" elnevezésű fogyasztói promóciója során összegyűlt összeggel egészült ki. A promóció alatt a Tchibo Family kávé vásárlói a kávék csomagolásán található vonalkód visszaküldésével növelhették a Csodalámpa Alapítványnak juttatott összeget. Minden visszaküldött két vonalkód után ugyanis a vállalat további 10 forinttal támogatta a szervezetet, így összesen 300.000 forint folyt be. A megvalósított kívánságok között szerepelt kerti játszótér, X BOX360 Kinect játékgép, hordozható DVD-lejátszó, laptop, sőt még elektromos gitár is derül ki a vállalat sajtóközleményéből.

"Jó volt látni, hogy a gyermekek mennyire örültek a meglepetéseknek. Külön öröm volt számunkra az is, hogy vásárlóinkat is bevonhattuk a jótékonyságba, hiszen a "cause related marketingnek" a kategórián belül még nincs nagy hagyománya" - mondta Szijjártó Ágnes, a Tchibo vállalati kommunikáció és felelősségvállalás menedzsere.

 

(forrás: Marketinginfo)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél