hirdetés
hirdetés

Sütésre bátorítja az embereket a Dr. Oetker

A Dr. Oetker receptre írná fel a szívből sütést

A Dr. Oetker #szívbőlsüti fantázianevet viselő kampánya arra kívánja ösztönözni az embereket, hogy a közelgő ünnepek alkalmából süssenek szívből, az elkészült finomságot osszák meg szeretteikkel, az arról készült képeket pedig mutassák meg a sütnijó! közösségi oldalain.

hirdetés

A digitiális, közösségi kampányt a sütnijó! oldal receptjei és a karácsonyi receptfüzetük is támogatja, akárcsak influencer videós tartalmak, amelyben hírességek sütnek a párjuknak, családjuknak (például Szabó Zsófi, Chloe From The Woods, Sass Dani, Tücsi, Dobó Ági, Győrfi Pál és fia, Győrfi Dani). Fut mellette tévéreklám is, de az nem hazai fejlesztésű.

A #szívbőlsüti nagykövetek videói hétről-hétre a nyereményjáték oldalán tekinthetők meg a nyertes sütifotókkal együtt.

„A szeretet a legfinomabb hozzávaló. A kampánykoncepció kialakítása során ezt az érzést igyekeztünk megragadni. A szeretettel készített finomságok és a meghitt pillanatok varázsolják ugyanis igazán értékessé az együtt töltött időt” – nyilatkozott a kampányról Filák Olivér, a Dr. Oetker digitális menedzsere

A nyereményjáték november 19-én indult, és a közlemény szerint már az első héten több, mint 400, saját készítésű ételről érkezett fénykép.

Alkotók listája

Megbízói oldal: Dr. Oetker

Marketingvezető: Kiss Dénes

Termékmenedzser: Szalai-Lavotha Ágnes

Digitális Manager: Filák Olivér

Termékmenedzser: Pajor Anett

Reklámügynökség: Fastbridge

Head of Concept Team: Tőrös Balázs

Senior Art Director: Majláth Anikó

Head of Copy: Banga Gábor

Copywriter: Domján Kata

Senior Account Manager: Nyitrai Kata

Project Manager: Domonkos Lívia

Társügynökség: Universal McCann és Neo Interactive

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cik[231726] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél