hirdetés
hirdetés

Alcopop gyártásába kezd a Coca-Cola

Japánban az üdítőszerű alkoholok (alcopop) piacát eddig a helyi vállalatok uralták olyan márkákkal, mint a Strong Zero, Highball Lemon vagy a Slat. Most azonban a Coca-Cola is belép, nyilatkozatuk szerint csak egy szerény kísérletnek szánják az italt – írja az Index.

hirdetés

Az ital egy japán égetett szeszfajtának, a socsúnak egy ízesített, szénsavas hígítása, amely nagyon népszerű a szigetországban - még automatákból is árulják. A csúhai (eredetileg Chu-Hi) jellemzően 3-8 százaléknyi alkoholt tartalmaz, tehát nagyjából a sörrel és a fröccsel versenyezhet, és főleg a nők körében népszerű.

A csúhai piaci szegmens folyamatosan növekszik a szigetországban: 2013 óta minden évben nőtt 5-25 százalékkal. A japán részleg vezetője jelentette be, hogy saját csúhai gyártását tervezik. A cég tavaly több mint 500 új terméket vezetett be – a japán alcopop gyártása is az innováció része.

A Coca-Colának volt már egy sikertelen próbálkozása az alkohollal, az 1970-es években. Akkor több kaliforniai ültetvény mellé megvettek egy New York-i boros céget, ami által többek között a United Airlines repülőgépeire szállíthattak dobozos borokat.

(forrás: Index)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél