hirdetés
hirdetés

Eredmény a Zwack közösségi médiás tenderén

A Friendly nyerte a Zwack szeszesitalgyártó cég meghívásos közösségimédia-tenderét.

hirdetés

Az év végén kiírt pályázatot az éppen 10 éves Friendly Creative ügynökség nyerte. A Kreatív kérdésére Palcsó Sára, a Zwack marketingigazgatója elmondta: az egykörös, meghívásos tenderen öt ügynökség vett részt, közülük választották ki a Friendlyt. A megbízást korábban a Doupla látta el.  

Az ügynökség a Zwack Unicum teljes portfóliójának közösségi médiás kommunikációját kezeli majd. „Korábban is dolgoztunk már együtt, most végre megkaptuk a lehetőséget, hogy egy átfogó digitális stratégiai tervet tegyünk le a Zwack marketing csapata elé, amivel tovább építhetik márkáikat a social térben. Ez sikerült és várjuk, hogy munkába álhasson ügynökségünk csapata, akinek ez az eredmény köszönhető.” - mondta el Bósza Zsolt ügyvezető-tulajdonos az eredményt kommentálva.

Palcsó Sára szerint „az italok mindig egyfajta életstílust is közvetítenek, ehhez kell az a speciális megközelítés, stílusérzék és stratégiai tudás, amit kerestünk az ügynökségekben, és a Friendly-ben úgy láttuk, hogy megtaláltuk".

A közös munka az új év elején indul el, az ügynökség tájékoztatása szerint.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cik[232894] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél