hirdetés
hirdetés

Ezek a legkedveltebb márkák

A legjobb ár-minőség arány szimbóluma Magyarországon a Tesco, a csokoládék piacán a Milka, a sportcipők körében az Adidas, a kozmetikumok között pedig a Nivea vezet – derült ki az első Best Buy Awardon, amely magyar vásárlók online szavazata alapján hirdetett eredményt.

hirdetés

A díjról kiadott sajtóközlemény szerint a szavazók összesen ötvenhat kategóriában jelölhették meg kedvenc márkáikat, olyan ágazatokból, mint például a kereskedelem, az élelmiszer-, cipő-, ruházati-, kozmetikai ipar, a háztartási készülékek, távközlés, vagy a pénzügyi szektor.

A felmérés úgynevezett nyitott kérdéseket tartalmazott, tehát a válaszadók szabadon adhatták meg azoknak a gyártóknak és szolgáltatóknak a nevét, amelyek tapasztalataik szerint a legjobb ár-minőség arányt kínálják. A kutatók külön felhívták a kitöltők figyelmét, hogy ne a legtöbbet reklámozott terméket írják be, és ne is feltétlenül azt, amelyik legelőször az eszükbe jut.

Az 1200 válaszadó döntése alapján a mobiltelefonok közül a Nokia, az autók közül a Suzuki, a hordozható számítógépek piacán a Samsung, a háztartási gépek között pedig a Zanussi győzött. A díjat átadó és felmérést készítő Icertias közleménye szerint a jó ár és a lehető legjobb minőség aránya – vagyis a best buy – még sohasem volt olyan fontos az átlagos európai fogyasztó számára, mint ma.

(forrás: Index)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél