hirdetés
hirdetés

Filozófiát válthat a Coca-Cola

Nagy váltást jelentettek be a Coca-Colánál, rövid időn belül a másodikat – tájékoztat az Origo. A nagyvállalat azt tervezi, hogy termékei alapanyagánál átáll az újrahasznosított dolgok használatára. Most pedig arról érkeztek hírek, hogy szinte egészen mást akarnak csinálni, mint történetük eddigi 130 évében.

hirdetés

A Coca-Cola jövője immár nem a kólától és klasszikus szénsavas termékeitől függ, hanem egészen másféle áruktól – ezt maga James Quincey, a vállalatóriás új ügyvezetője árulta el.

Új dolgokat akarnak kipróbálni

Forrás: Wikipédia
A Coca-Cola úgy tűnik, hallgat a változó idők hangjára, és kész arra a megújulásra, ami a jövőbeni sikeresség megalapozásához kelhet – ez derült ki a vállalat vezetőjének szavaiból. A direktor azt is elmondta, hogy a jövő termékportfóliójában nem a klasszikus szénsavas üdítőknek, hanem a palackozott vizeknek, rostos gyümölcsleveknek, teáknak szánják a fontosabb szerepet.

A Colának a vezetőség elképzelései szerint, a jövőben – bizonyos szempontokból – inkább egy technológiai vállalattá kell válnia, amely képes és szeretne is számos új dolgot kipróbálni, és nem fél attól, ha eközben hibázik, vagy valamiben kudarcot vall.

A kulcs a mindig jobbá és jobbá válás, éppúgy, ahogy az Apple és a Google is mind jobbá teszi saját rendszereit, az iOS-t és az Androidot" – állítja Quincey.

A cégnél úgy látják, a Wall Street és a befektetők is azt várják, hogy az üdítős óriás rázza meg magát, s a siker érdekében váljon tanuló, innovatív szervezetté.

(forrás: Origo)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél