hirdetés
hirdetés

Fintech – nem maradhat le a kiskereskedelem

Már nem forradalom van, a digitális pénzügyek, a blockchain és a chatrobotok már mindennapjaink részévé váltak. De mi jöhet még, mik azok a területek, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak? Jön a Fintechradar 3.0 konferencia a Kreatív társszervezésében.

hirdetés

Míg néhány évvel ezelőtt a fintechforradalomban rejlő lehetőségekről beszélt, addig ma már arról, hogyan valósult ez meg a gyakorlatban, hogyan vált mindennapjaink részévé.

A Kreatív magazin és a FinTechRadar közös konferenciáján bankok, startupok és vállalatok osztják meg tapasztalataikat és mondják el véleményüket a magyar fintech legaktuálisabb kérdéseiről, és közben bemutatjuk azokat a területeket, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak.

A november 13-i konferencia négy téma köré épül:

Future Bank: Hosszú idő után változnak a bankok is. Pénzintézetek kerülnek ki startupversenyek nyertesei közül, régi cégek kezdenek fejvesztési modernizálási programokba. A jó megoldásokról lesz szó.

Insurtech: A biztosító már nem egy iroda, ahová bemegyünk papírokat aláírni. Nem is egy aktatáskás ember, aki végre kijön megnézni a beázott plafont. A hatalmas sebességgel fejlődő insurtechnek hála a biztosító egy app, egy csevegőrobot, egy email, és a kárt megtérítő, lehetőleg azonnal megérkező pénz.

Ecommerce: A fintech egyik motorja a gyors és biztonságos fizetési lehetőség biztosítása az interneten. Ehhez pedig az kell, hogy jó boltokból rendelhessünk változatos árukat. Labdába rúghatnak-e a hazai játékosok az Amazon, az Alza és az eMag mellett?

Smart Technologies: Okosvárosok, mesterséges intelligencia és partner - az ember. Ember-gép hibridekké válunk, ahogy Kaszparov sakk-nagymester is jósolta vagy csak hátradőlünk, és nézzük a helyettünk dolgozó gépeket?
És persze a szokásos betűleves sem maradhat el a GDPR-rel, PSD2-vel vagy épp MDES-sel és API-kkal.

A FintechRadar 3.0 konferencia részletes programja itt olvasható!

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél