hirdetés
hirdetés

Gazdára talált a Theodora fődíja

A kódot feltöltők között napi és heti nyereményeket is sorsolt a Theodora, a fődíj pedig egy zéró károsanyag-kibocsátású elektromos autó volt.

hirdetés

A június 1-től július 31-ig tartó promócióban a hagyományos és ízesített Theodora ásványvizek kupakjaiban lévő kódokat lehetett feltölteni. A kisorsolt ajándékokkal igazi nyári kikapcsolódásban és felfrissülésben részesültek a nyertesek; a fődíj egy zéró károsanyag-kibocsátású Volkswagen e-up volt, emellett minden nap gazdára talált egy-egy piknik pakk és egy Strand Fesztivál Official belépő, valamint hetente kisorsoltak egy-egy Csepel kerékpárt, egy JBL Pulse 3 vízálló Bluetooth hangszórót, valamint két fő részére szóló wellness hétvégét a BL YachtClub & Apartments-ben.

Az idei promóció reklámdala egy korábbi Theodora nyereményjátékból született, amelyben a Theodora rajongói és a Margaret Island zenekar közösen írták meg a Balaton-felvidék nyári dalát. A kampány koncepciójáért és lebonyolításáért a Fastbridge, a Theodora márka kreatív ügynöksége felelt.

„Már a tavalyi nyereményjátékban is részt vettem, idén pedig úgy indultam neki, hogy elsősorban a napi és heti nyereményekért játszottam. Ezért is volt hatalmas meglepetés és öröm a fődíj, egy-két napig el sem hittük a párommal, hogy megnyertük. Régóta szerettem volna vezetni egy elektromos autót, először Nyugat-Magyarország felé vesszük majd az irányt, hogy hosszabb és rövidebb távokon is kipróbálhassuk” – mondta boldogan Kádár Tamás Csaba, a játék fődíjának nyertese.

„Az idei promóciót a Margaret Island és a Theodora nyári dala, valamint az izgalmas nyeremények együtt tették igazán sikeressé. Ezúttal is széles körben kedvezhettünk a játékban résztvevőknek, legyen szó kikapcsolódásról, pihenésről vagy szórakozásról. Bízunk benne, hogy nem csak a nyertesek, de a játékban résztvevők számára is emlékezetes lesz ez a nyár” – mondta el Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke és társtulajdonosa.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél