hirdetés
hirdetés

Itt a S. Pellegrino Dizájn Különkiadása

A S. Pellegrino az idei tavaszi Milánói Design Héten mutatta be Dizájn Különkiadását (Design Special Edition). A projekt szakmai partnere Giulio Cappellini, neves olasz építész és tehetségkutató. A különleges kiadású termékekkel a fogyasztók októbertől találkozhatnak a hazai éttermekben.

hirdetés

A S. Pellegrino ásványvíz Design Special Edition októbertől elérhető a hazai éttermekben. Ezúttal is a dizájnvilág neves képviselői terveztek a már évszázados múltra visszatekintő ásványvízmárka számára: a kínai Neri&Hu, az amerikai Steven Haulenbeek és a francia Philippe Nigro.

A díjnyertes kínai Neri&Hu építész csapat filozófiája szerint a jó munkához meg kell ismerni a projekt hátterét. Így volt ez a S. Pellegrinonak készített dizájn esetében is, és végül a levegő témájában alkottak. Címkéjük a felhővé formálódó vizet és annak esővé alakulását ábrázolja a vízmolekulára utaló apró pontokkal.

Steven Haulenbeek az USA legizgalmasabb dizájnereinek egyike. Kísérletező stílusával a víz földre érkezését ábrázolja. A csapadék fordított piramison keresztül jut el a víz forrásához, ahonnan egy másik piramison át tovább szivárog kifelé, a világba.

Philippe Nigro, díjnyertes francia tervező projektjei az építészeten belül is rendkívül sokszínűek, munkáiban a francia és olasz kultúrát ötvözi. Nigro a klasszikus címkét gondolta újra, mely 1899 óta a S.Pellegrino szimbóluma.

A művész a buborékoknak adta a főszerepet.

A S.Pellegrino korábbi limitált szériás termékei a Bulgarival, a Vogue Italiaval, a Luciano Pavarotti Alapítvánnnyal és a Missonival együttműködésben születtek.  A S.Pellegrinot Magyarországon a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. forgalmazza.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél