hirdetés
hirdetés

Ízesített ásványvizekkel erősít a Pepsi

Tévedtünk, ha azt gondoltuk, hogy az ízesített ásványvizek piaca kezd egy kicsit elerőtlenedni. Ellenkezőleg, a minap a PepsiCo. bejelentette, hogy ebben az egyre intenzívebben pezsgő ágazatban is megméretteti magát.

hirdetés

A cég új, Bubly nevű ásványvíz-termékvonala a lime-tól a mangón keresztül a cseresznyéig nyolc aromával igyekszik lenyűgözni a fogyasztókat. Az ízekhez párosuló kiszerelések az „iskolabuszsárgához”, a „rágógumi-rózsaszínhez” és a „terelőkúp-narancssárgához” hasonló árnyalatokban fogják még tovább színesíteni az üzletek termékpalettáját.

Forrás: TODAY

A Pepsinek nem lesz könnyű betörni egy olyan piacra, amely tömve van az immár kitartó rajongóbázissal aládúcolt márkákkal (La Croix, Nestlé, IZZE, San Pellegrino, stb.). A szakértők várakozásai szerint az ízesített ásványvizek értékesítése egyre csak bővülni fog, és egyre több cég óhajtja majd kipróbálni magát a területen (lásd. Coca-Cola).

Egy sajtóközlemény alapján a Bubly-hoz 12 unciás (kb. 0,35 liter) dobozokban, illetve 20 unciás (kb. 0,6 liter) palackokban lehet majd hozzájutni.

Az italok mesterséges édesítőszerekkel készülnek.

A termékvonal reklámjai a 90. Oscar-gálán debütálnak majd a televíziók képernyőin.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: Food & Wine)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél