hirdetés
hirdetés

Kommunikációs Grand Prix-t nyert a Tesco

A legjobb üzleti kommunikációs megoldásokat díjazó FEIEA éves Grand Prix-ján a Tesco 4 országba készített ’A Mi Tescónk’ munkatársi magazinja kapta a Legjobb Többnyelvű Kiadványnak járó Grand Prix-t. A párizsi díjátadó gálán a Tesco és a HG Media, a magazinok kiadója közösen vehette át az európai elismerést.

hirdetés

A FEIEA (European Association for Internal Communication) által évente megrendezésre kerülő Grand Prix versenyen, az európai vezető kommunikációs szakemberekből álló zsűri a kontinens legjobb belső kommunikációs megoldásait díjazza. A Tesco munkatársi magazinja a 2017-es évben megjelenő kiadványok közül a Legjobb Többnyelvű Kiadvány kategóriájában nyerte el a Grand Prix-t.

A negyedévente Magyarországon, Lengyelországban, Csehországban és Szlovákiában 38 000 példányban megjelenő 32 oldalas kiadvány a Tesco munkatársainak szóló fontos belső kommunikációs kiadvány, amely a tájékoztatáson túl az employerbrandet és a lojalitást is hivatott erősíteni. A kiadványok szerkesztésében aktívan részt vesznek az áruházlánc kollégái is, akik a Tesco Hírszerkesztő Csapatán keresztül juttatják el történeteiket a büszkeségre okot adó kollégáikról, eseményekről és helyi kezdeményezésekről.

A Mi Tescónk Magazin tökéletesen kiegészíti a szintén kollégáknak szóló www.entescom.hu internetes portált, melyen naponta több friss cikket közölnek és várják a munkatársak hozzászólásait, javaslatait.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cikk[218801] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél