hirdetés
hirdetés

Kommunikációs ügynökséget vált a Fornetti

Magyarország legnagyobb pékipari vállalatának, a Fornettinek a Trinity International Communications látja el pr-kommunikációs tevékenységét március 1-jétől. Az integrált kommunikációs ügynökség részt vesz a Fornetti kommunikációs stratégiáját elősegítő kommunikáció tervezésében és alakításában. Többek között kommunikációs tanácsadással, sajtókapcsolati munkákkal, rendezvény tanácsadással kapcsolatos feladatokat is ellát.

hirdetés

„Ambiciózus, dinamikusan növekvő cégként olyan ügynökséget kerestünk, amely összhangot teremt az üzleti és a kommunikációs céljaink között. A Trinity-vel elindult közös munka leginkább abban segíthet, hogy piacvezető cégként a kommunikáció területén is komoly versenyelőnyre tegyünk szert a vetélytársainkkal szemben" – mondta Bánhidi Attila, a Fornetti Csoport ügyvezetője, kereskedelmi és marketingigazgatója.

„Megtiszteltetés és egyben kihívás is egy olyan márkával együtt dolgozni, amely széles körben ismert a társadalom számára. Örömmel vágunk neki a közös munkának” – mondta Kuna Tibor, a Trinity International Communications Kft. ügyvezetője.

A Fornetti kommunikációját eddig a Goodwill ügynökség vitte.

(forrás: Élelmiszer Online, Kreatív Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél