hirdetés
hirdetés

Lendületet kölcsönöz startupoknak a Pepsi

Mentorprogrammal segít észak-amerikai startupoknak a PepsiCo, amennyiben ezek megfelelnek a követelményeinek.

hirdetés

A PepsiCo Észak-Amerikában elindította a Nutrition Greenhouse akcelerációs  programot. A kezdeményezés célja olyan feltörekvő márkák felfedezése és támogatása, amelyek tápláló, természetes és fenntartható előállítású  termékeikkel hozzájárulhatnak az élelmiszeripar átkalapálásához.

Európában a vállalat már korábban bevezette az akciót, melynek folyományaként 2017-ben 8 induló vállalkozást összesen 11,5 millió dollár bevételhez tudott hozzásegíteni.

A Nutrition Greenhouse keretében a PepsiCo saját prominensei és más szakemberek bevonásával indítja el a startupok számára a mentorprogramot. A „tanárok” többek között a marketingben, a forgalmazásban, a gyártásban, a csomagolásban és a címkézésben esetlegesen felmerülő kihívások leküzdésére oktatják a jelentkezőket.

Forrás: 123rf

A 10 kiválasztott startup kezdetnek egyenként 20 000 dollár támogatást kap, és a növekedésük felgyorsítása érdekében egy hathónapos „üzletoptimalizációs” programon is részt vesznek. A program végén az egyik induló további 100 000 dolláros forráshoz jut a jövőbeli bővülése megolajozásához, illetve a PepsiCo a partnerség folytatását is felajánlja neki.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: Specialty Food Association)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél