hirdetés
hirdetés

Magyarok újítják meg a csomagszállítást?

A Start it @K&H inkubátor ViddL csapata döntős lett a PowerUp! közép-európai energetikai versenyen. A hazai startup online rendszere a futárszolgálatoknál olcsóbb, igények szerinti szállítást és gyors, egyszerű csomagfeladási lehetőséget kínál, új utat nyitva ezzel a városon belüli csomagszállításban.

hirdetés

Május 8-án rendezték meg Közép-Európa legnagyobb energetikai versenye, a PowerUp! sorozat magyarországi fináléját, ahol elsősorban a mobilitás, a kiberbiztonság és az energiatárolás aktuális problémáira kerestek megoldásokat. A Start it @K&H inkubátor csapata, a ViddL, a dobogó harmadik fokára állhatott fel, annak az innovatív online platformnak köszönhetően, ami új utat nyithat a városon belüli csomagszállításban. Az ötfős startupígy bekerült a novemberi Startup Campus Berlin esemény résztvevői közé, ahol európai befektetők és szakemberek várják majd az ígéretes vállalkozásokat.


„A ViddL egy olyan online platform, amelyúj lehetőséget kínál a hazai szinten közel 310 milliárd forintos éves forgalmat bonyolító online kiskereskedelem számára1. Rendszerünk a webshopokat és a szabadúszó futárokat köti össze, ezzel lehetővé téve egy rendkívül rugalmas csomagszállítási rendszert. A webáruház-tulajdonosok így kivételesen széles skálán adhatják meg a vásárlók számára leginkább megfelelő kiszállítási határidőt, sőt, a vásárlók akár egy általuk választott időszakra is kérhetik a kiszállítást. A futárok számára pedig egy egyénre szabott, vállalkozói státusszal működtethető, kötetlen munkalehetőséget jelent, hiszen saját maguk határozhatják meg, hogy mennyit szeretnének dolgozni– foglalta össze platformjuk előnyeit Tüske Tamás üzletfejlesztő.

A platform 2018 nyarán indul, majd egy 1 hónapos tesztidőszakot követően bárki számára elérhetővé válik a szolgáltatás. „Júniustól egyelőre Budapesten tesszük elérhetővé és finomítjuk megoldásunkat, és 2019-tőltervezünkmegjelenni más nagyvárosokban is. Ezt követően pedig Közép-Kelet-Európábanszeretnénk továbbterjeszkedni” – mutatta be a csapat ambiciózus céljait Tüske Tamás.

1: GKI digital, 2017

 

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél