hirdetés
hirdetés

Márkanév lehet a „Szabolcsi alma”

Összefogtak a gazdák és minden szabolcsi termelői értékesítő szervezet, és egy emberként állnak a „Szabolcsi alma” márkanév kiépítésének ügye mellé. A FruitVebnek kidolgozott terve van a termény piaci pozíciójának javítására.

hirdetés

Március 23-án rendezik meg a szabolcsi almáról szóló következő tanácskozást, amelyen egy intézkedési terv keretében konkrét lépéseket jelentenek be a népszerű magyar termény megmentése érdekében. A cél a termőterületek megóvása a szabolcsi alma arculatának, piaci pozíciójának javítása érdekében – mondta a Magyar Hírlapnak Apáti Ferenc, a Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (FruitVeb) alelnöke.

Fotó: Balázs Attila/MTI

Kifejtette, a hosszú távú válságkezelő tervük részeként márkaépítésbe kezdenek, hogy „ne vesszen ki a fejekből ez a jól csengő név”. Egy reprezentatív piackutatásra alapozva még ebben az évben külön marketinges csapat felméri az ismertségét, hogy megtudják, a fogyasztók hogyan gondolkodnak a márkanévről. Második lépésként – várhatóan 2019-től – egy kampány segítségével szeretnék visszaadni a régi ismertségét és hírnevét. Apáti Ferenc szerint márkanév­építésnek négy-hat év alatt lehet konkrét eredménye.

– Ha sikerül elérni szabolcsi alma ismertségét, és tudatosan kezdik el keresni a fogyasztók, akkor válik fontossá, hogy meg is tudjuk termelni a szükséges mennyiséget – jegyezte meg. Az, hogy a termelés lépést tud-e majd tartani a kereslet növekedésével, szerinte az a támogatási rendszer, az adó, a munkaerő-politika és szaktudás kérdése.

(forrás: Magyar Hírlap)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél