hirdetés
hirdetés

Megújuló Eisberg dizájn - átláthatóak

A héten két nagy élelmiszeripari kiállítás, a berlini Fruit Logisctica és a hazai Sirha standjain mutatja be az Eisberg is újdonságait. Ezek egyike, hogy a dizájnképek a tasak hátsó oldalára kerültek és belülről tették őket láthatóvá.

hirdetés

A csomagolás tavaszi megújulását az indokolja, hogy a termék önmagában is, természetesen friss és szép, a fogyasztói bizalmat tovább erősíti a salátakeverék friss és üde kendőzetlen látványa.

„Ahhoz, hogy a konyhakész salátakeverékek a lejárat napjáig bizalmat ébresszenek a vásárlóban, minden részletnek tökéletesen kell működnie, az alapanyag minőségének biztosításától, a gyártástechnika számos elemén át, a hűtőlánc betartásáig” – mondta el Gazsi Zoltán Az Eisberg Hungary Kft. ügyvezető igazgatója. A hazai vállalat közel 200 alkalmazottja dolgozik ezen Gyálon.

Csavaros termékek

Az Élelmiszer magazin koordinálásával 2017 év végén folyt a kutatás, melyben a hazai FMCG piac több mint 40 meghatározó szereplője -szakmai szervezetek, szövetségek, piackutatók, kereskedők- szavazott a hazai márkákról: melyek azok, melyek megkerülhetetlenek, és élen járnak a márkaépítésben. Az Eisberg a TOP 50 közé került.

A cégnél a hagyományos salátakeverékek mellett az elmúlt évek újdonsága a zöldség grill tálak, a Frissnass gyereksaláta, a Tokaj dresszingcsalád és a Green Drink zöldségturmix alap bevezetése volt.

„Február elejétől számos salátamixünket spirálformára vágott zöldségekkel tesszük még izgalmasabbá -vonzóbbá. Ez a kreatív ötlet eddigi tapasztalataink szerint nemcsak a gyerekeket varázsolta el, de a felnőttek sem tudnak ellenállni a tekergő sárgarépa és céklaspiráloknak. Bízunk abban, hogy új kreatívjaink a „CSAVARODJ RÁ!” szlogennel kiegészítve ismét elnyerik fogyasztóink tetszését, és az Eisberg Love Brand tovább erősödik” – fogalmazott Gazsi Zoltán.

Az Eisberg a svájci Bell csoport részeként működik, a márka 2017-ben ünnepelte 25. születésnapját. A hazai vállalat 7200 tonna készterméket állít elő. A cég hétszeres Superbrands díjas, és a kiskereskedelemben kapható Eisberg salátatermékek mindegyike Kiváló Magyar Élelmiszer minősítéssel rendelkezik.

 

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél