hirdetés
hirdetés

Nem lankad a SPAR modernizációs kedve

Kistarcsán új SPAR áruházat vehettek birtokba a vásárlók, további öt városban pedig komoly fejlesztést hajtott végre novemberben a vállalat. Összesen több mint 1,7 milliárd forintot fordított a SPAR a beruházásokra, amelyek során nemcsak a vonzó belső kialakítást, hanem az energiatakarékos megoldásokat is szem előtt tartották.

hirdetés

 „Folyamatosan nő a vásárlóerő az ország különböző pontjain, ezért üzletfejlesztési koncepciónk fókuszában az új üzletek megnyitása és a régebbiek felújítása áll. A visszajelzések azt mutatják, hogy a modernizált, új szolgáltatásokkal felszerelt boltjaink népszerűbbek a vásárlóink körében. Az elmúlt három évben jelentős beruházásokat hajtott végre a SPAR országszerte. Az év végéhez közeledve lassan minden idei célkitűzésünket teljesítjük: a 2017-es 23 milliárdnyi fejlesztés forrásunk nagy részét már felhasználtuk. Novemberben Budapesten, Szeghalmon, Mezőtúron, Debrecenben, valamint Kistarcsán valósítottunk meg sikeres beruházást. Utóbbi két városban új áruházakat nyitottunk, a fővárosban pedig két régebbi üzletet is érintett a mostani fejlesztési ciklus”, hangsúlyozta Maczelka Márk kommunikációs vezető.

A kistarcsai, Semmelweis tér 2. szám alatti üzletsorban megnyílt új SPAR szupermarket beruházási értéke megközelítette a 300 millió forintot. Az üzlet eladótere a SPAR legújabb koncepcióját követi: a bejáratnál alacsony bútoros zöldség-gyümölcs pult fogadja a vásárlókat, ahonnan a pékáru részlegen keresztül jutnak el a csemegepultig. A kivitelezés során az eladóteret, a kiszolgálópultot, a látványpékséget, a grillpultot és a salátabárt is az aktuális belsőépítészeti irányvonalnak megfelelően alakították ki. A nagyméretű üvegfelületek pedig kiváló beláthatóságot biztosítanak. Mivel a közelben egy kórház is található, így a vásárlók az egészségügyi intézmény felől nyitott másik bejáraton keresztül is megközelíthetik az eladóteret.

A debreceni, Derék utcában található SPAR fejlesztése 364 millió forintba került. Itt a megújult, az álmennyezet megemelésével tágasabbnak ható eladótérbe látványpékség és grillpult is került. A boltberendezés szintén a SPAR új koncepcióját követi, az épület homlokzatát nagyméretű üvegfelületekkel tették modern megjelenésűvé. Ezen kívül az áruház parkolója is újjáépült.

Megújult a szeghalmi SPAR üzlet is. Erre mintegy 230 millió forintot fordított a vállalat. Az eladóteret újrarendezték, benne látványpékséget és grillpultot alakítottak ki. A zöldséges részleg és a pékség új bútorokat kapott, és új kasszabútorokat is beépítettek. Ezeken kívül grillsütő, és salátabár került az üzletbe.

Hasonló fejlesztést hajtottak végre 373 millió forintból a mezőtúri SPAR áruházon, amely ezt kővetően nagyobb eladóterületen várja a vásárlókat. Az eladótér elrendezése itt is a legújabb koncepciót követi: a bejáratnál a zöldség-gyümölcs osztály fogadja a vásárlókat, ahonnan a pékáru részlegen át jutunk el a csemegepultig. Új arculatot kapott a kiszolgálópult, ezen kívül látványpékséget, grillpultot alakítottak ki. Az üzlet bejáratát áthelyezték az épület sarkára, így kedvezőbb lett a megközelíthetősége. Ezzel a homlokzati megjelenés is teljesen megújult. A modernizált bútorok és energetikai berendezések mellé mozgásérzékelős automata beengedő kaput is felszereltek a kivitelezők.

A SPAR két budapesti helyszínen is fontos beruházást hajtott végre novemberre. A 21. kerületben, a Szabadság utca 20. szám alatti üzletére 230 millió forintot költött az üzletlánc. Itt újdonságként kiszolgálópultot és látványpékséget kapott az üzlet, amely a volt húsbolt területét felhasználva mintegy 20 százalékkal tágasabb és jóval modernebb eladótérrel nyitott ki vásárlói előtt.

A 12. kerület, Böszörményi úti szupermarket modernizálása 218 millió forintba került. A belsőépítészetileg megújult eladótérbe újdonságként csemege-kiszolgálópult és nagyobb grillpult került. A pékáru részleget új, korszerű bútorokkal rendezték be, valamint új kasszabútorokat szereztek be az üzletnek.

„A SPAR törekvése az, hogy a beruházások során ne csak az üzleteink külső-belső tere újuljon meg, hanem takarékosabbak is legyenek energetikai szempontból. Ezért minden üzletünket korszerű LED lámpákkal világítjuk meg, az újonnan beszerelt gépészeti, illetve hűtőberendezések pedig lényegesen kevesebbet fogyasztanak, mint korábban”, tette hozzá Maczelka Márk.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél