hirdetés
hirdetés

Piacra dobták a türkizkék bort

Türkizkék bor árusításába vágta a fejszéjét egy vakmerő francia vállalkozó.

hirdetés

Vindigo néven türkizkék bort dobott a piacra egy Rene Le Bail nevű francia vállalkozó. Az ital tulajdonképpen szőlőhéjpépen átszűrt Chardonnay. Állítólag édes és lágy (bármit jelentsen is ez), az alkoholtartalma pedig 11 százalék.

Ugyan a Vindigo a franciaországi Sète-ben kezdte meg a kereskedelmi pályafutását, Le Bailnek még nem sikerült semmilyen helyi ültetvényre szert tennie,  és így a terméket egyelőre Spanyolországban állítja elő.
Akárhogyis, a bor 14 dolláros áron mind a két piacon beszerezhető.

Forrás: Vindigo Facebook

Le Bail szerint a Vindigó értékesítése meghaladta a várakozásokat, és már Nagy-Britanniától, Belgiumon, Olaszországon és Kínán át egészen Indonéziáig sok helyen fokozódik iránta az érdeklődés.

A vállalkozó következő célkitűzése, hogy az ültetvényeit végre Franciaországban is meggyökereztethesse.

Ami azt illeti egy Gik nevű startup egy-két éve már kísérletet tett egy bizonyos sötétkék bor forgalmazására, ám végül a hatályos európai törvények megakadályozták a termék érvényesülését. Le Bail italának színe inkább türkiz, ami persze nem garancia a talpon maradásra.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: Food and Wine, Specialty Food Association)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél