hirdetés
hirdetés

Schobert keresztneve eltűnik az Update elől

Geszti Péter kreativitása áll a háttérben.

hirdetés

A Bors írta meg hétvégén, hogy februártól a Norbi Update simán Update lesz. Ezzel párhuzamosan pedig a márka arculata és csomagolása is változni fog. Ezt egy kampány fogja bevezetni, amit Geszti Péter irányít. A Bors emlékeztet, hogy a Geszti és Schobert együttműködését sugallta az a Facebook-videó is, amelyben közösen szerepeltek decemberben. Továbbá az új arculat részben már látható Schobert Bajcsy-Zsilinszky úton található boltján.

Schobert háttérbe szeretne vonulni, ezzel indokolta a döntést. De feltehetően az is számít, hogy nem minden esetben tesz jót egy márkának, hogy egy változó megítélésű ember személyéhez kötődik már a nevében is, mégha az a tulajdonosa is. 

Schobert amúgy nagyon lelkesen beszélt a nemsokára bemutandó reklámfilmről, "amiben összesen 30 helyszínen több mint 200 ember szerepelt". "Óriási internetes és televíziós kampányunk lesz, februártól nem tud majd az ember olyan helyre kapcsolni, ahol nem a megújult Update lesz majd" - tette hozzá. Azt is mondta a Borsnak, hogy szerinte Gesztinek nem a pénz az elsődleges, hanem a kreativitás és a siker, illetve hogy Geszti sosem vallott még kudarcot.

Amint megjelenik a reklám, tüstént mutatjuk a Kreatívon is.

Fotó: Fuszek Gábor

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cik[217122] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél