hirdetés
hirdetés

Sikeres volt a Theodora promóciós kampánya

Idén 110 éves hazánk egy tradicionális ásványvize, a Theodora. Az évforduló kapcsán indított 110 napos promóciós kampány során közel 1,3 millió kódot töltöttek fel a fogyasztók a Theodora palackok kupakjaiból. A játékban résztvevők között egyedi ajándékokat sorsoltak, a fődíj pedig egy nulla károsanyag-kibocsátású elektromos autó volt.

hirdetés

Az idén 110 éves Theodora május végén indította 110 napos promócióját, amely szeptember 15-én ért véget. A játékban közel 1,3 millió kódot töltöttek fel a Theodora palackok kupakjaiból a promóció idejére létrehozott honlapon keresztül. Ez átlagosan napi 10 ezer kódot jelent.

Az ásványvizek lelőhelyének környezeti megóvása mindig kiemelt érték volt a Theodorát palackozó Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. számára, ezért a játékban a márka természetközelisége és Balaton-felvidékhez való szoros kötődése is hangsúlyos szerepet kapott. A promóció során többek között egy Volkswagen e-up! elektromos autót, valamint naponta – a Balcsi Original jóvoltából – a születésnapra tervezett egyedi pólót, továbbá a B.my.Lake és a STRAND Fesztiválokra szóló fesztiváljegyeket sorsoltak.

A nyereményautó

„Nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy megnyertem az elektromos autót. Mivel sok Theodora ásványvizet fogyaszt a család, adta magát, hogy feltöltsük a kupakokban lévő kódot. Egyébként régóta terveztük, hogy lecseréljük a régi kocsinkat, sőt, felmerült a zöld autó ötlete is. Izgatottan várom, hogy kipróbáljam az új autót, aminek azért is örülök, mert nemrég telepítettek a városunkba elektromos töltőállomást. Egyetlen dolog miatt izgulok: még nem vezettem korábban automata sebességváltós autót” – mesélte boldogan Rácz Mária, a játék fődíjasa, a zöld autó nyertese. 

„1907 óta kapható palackozva a Theodora ásványvíz, ezért az idei év nálunk a jeles, 110 éves évforduló ünneplése jegyében telik. Ennek része a 110 napos kampány, amelyet azért indítottuk, hogy a fogyasztóinkkal közösen is ünnepelhessünk. Nagy örömmel tölt el bennünket a promóció sikere, és hogy ilyen sokan vettek részt a játékban. Mindez még inkább emlékezetessé teszi számunkra ezt a különleges évet” mondta el Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke és társtulajdonosa.

A játék nyerteseinek listája az alábbi linken érhető el: http://theodora110ev.hu/nyertesek

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél