hirdetés
hirdetés

Ügyfélélmény kutatás: mi kell a fogyasztónak?

 Az első hazai ügyfélélmény kutatás 8 iparág összesen 140 cégét vizsgálta az alapján, hogy mit nyújtanak a vásárlóik, ügyfeleik számára.

hirdetés

Az élelmiszer-áruházláncok között az első a Lidl; vendéglátásban a Café Frei; drogériák között a Rossmann.  

A teljes lista itt olvasható!

Ma már nem elég a minél olcsóbb és jobb minőségű termék és kiszolgálás, hiszen a fogyasztók egyre tudatosabban választanak a számtalan márka és ajánlat között. A fogyasztói elégedettség egyre nagyobb súlyát bizonyítja, hogy a KPMG 2000 óta folytatott globális fogyasztói élmény kutatása már Magyarországon is vizsgálja, hogy vajon mitől lesz elégedett a vásárló.

A felmérés 3 000 fogyasztó márkaértékelése alapján rangsorolta a hazai cégeket, hogy milyen ügyfélélményt nyújtanak. A nemzetközileg alkalmazott módszer hat szempont – ügyfélkapcsolat, hitelesség, fogyasztói elvárások, minőségi fogyasztói élményre törekvés, minimalizált fogyasztói idő- és energia befektetés és empátia – alapján értékelte és rangsorolta nyolc iparág 140 magyarországi vállalatát, arra fókuszálva, hogy minek hatására és hogyan alakul ki az ügyfelek fejében a pozitív élmény, elköteleződés egy márka iránt. A pénzintézetek közül a legjobb helyen a K&H végzett, bekerülve a top 50 hazai cég közé.

A K&H a pénzintézetek között első helyen szerepel a legkiemelkedőbb fogyasztói élményt nyújtó hazai cégek top 50-es listáján. 

„A fogyasztói szokások és igények változása miatt elengedhetetlen, hogy a pénzügyi szektor is dinamikusan fejlődjön, kiaknázva a jelenkor adta technológiai lehetőségeket. Mi a K&H Csoportnál úgy gondoljuk, hogy ma már egy vállalat szerepe messze túlmutat azon, hogy milyen áron kínálja termékeit vagy szolgáltatásait. Emellett legalább olyan fontos, hogy az ügyfelek – legyen szó akár egy 20-as éveiben járó fiatalról, akár egy többmilliárdos nagyvállalatról – a saját igényüknek és céljaiknak megfelelő, könnyű és gördülékeny ügyintézésben részesüljenek, és részletes tanácsot kapjanak, ha igényt tartanak rá” – hangsúlyozta Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs ügyvezető igazgatója.

 

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél