hirdetés
hirdetés

Ügynökséget választott a Kristinus Borbirtok

Közvetlen felkérés útján kapta meg a Kristinus Borbirtok megbízását az Artvertising reklámügynökség, több korábbi együttműködésük apropóján. A feladat egy nemzetközi piacra lépés előkészítését célzó, a printektől a social kommunikációig a rendezvényeken át számos területet lefedő kampány.

hirdetés

Az együttműködésről így nyilatkozott az Artvertising kreatív vezetője, Nagy Gergely: „Hatalmas energiákat mozgósítottunk már a tervezési fázisban is, mert valami olyat akarunk véghezvinni, amire már régen nem volt példa. A Kristinusnak világos elképzelése van a világról, a saját piaci pozíciójáról és a céljairól. Szakmailag az elitbe tartozik, de még hatalmas mennyiségű kiaknázatlan potenciállal bír. A mi feladatunk, hogy megmutassuk a márka különleges szemléletét a fővárosi fogyasztóknak. Interaktív, event alapú, unortodox kampányt terveztünk, hogy országos pozíciót alapozzunk meg a Kristinus számára, mely kiindulópont lehet egy nemzetközi kampány számára.”

A felkérés indokairól a Kristinus Borbirtok ügyvezető igazgatója, Florian Zaruba nyilatkozott: „Szakmai szempontból nagyon jó pozícióink vannak: díjnyertes borok sokaságára lehetünk büszkék, borbirtokunk rendre a turisztikai ajánlók élén szerepel. Van tehát mivel erősítenünk az országos pozíciónkat. Az Artvertising kreatív terveinek a megvalósítása tükrözni fogja azt hagyományokat tisztelő, újszerű felfogást, melyet képviselünk.”

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél