hirdetés
hirdetés

Új kreatív platformot vezet be a Pepsi

Hét év után vált, és kap új szlogent a Pepsi. Dél-Amerikában és Kelet-Európában vezetik be először az új elemeket.

hirdetés

For the love of it - ez lesz a Pepsi új, globális szlogenje, amely a 2012-ben bevezetett Live for Now helyére lép. A teljes új kreatív platformot évközben vezetik be fokozatosan 2019-ben, elsőként Dél-Amerikában és Kelet-Európában.

Az új mottó mellé új palackdesign és videós tartalmak is kapcsolódnak, amiket a Pepsi vezető amerikai kreatív ügynöksége, a Goodby Silverstein & Partners fejlesztett.

A Pepsi emellett folytatja azt a hagyományt is, hogy nagy popformációkkal állapodik meg, hiszen a cég ezúttal a 14 különböző nemzetiségű tagból álló gigaprodukcióval, a Spice Girls menedzsere, Simon Fuller által futtatott Now Uniteddel dolgozik majd együtt a kampányban.

Now United
Now United

A Pepsi ezzel párhuzamosan a Golden Globe-gálára is különleges reklámmal készült, amelyben egyszerre idézték meg az Érkezés c. sci-fi cselekményét, vizuális elemeit és a Szörnyecskék c. klasszikust. A reklám főszerepét William H. Macy (talán a Fargóból lehet sokaknak ismerős) kapta, a videót szintén a Goodby jegyzi.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cik[232892] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél