hirdetés
hirdetés

Új termékcsaládhoz indít kampányt a Cornexi

A hozzáadott cukor nélküli termékvonalukat erősítik.

hirdetés

Január közepével indult a Cornexi új termékportfóliója, a HCN, azaz a hozzáadott cukor nélküli termékek bevezető kampánya. A termékcsalád az instant zabkásákkal indult, ezt bővítette ki a magyar márka HCN termékeinek palettáját gabonapelyhekkel, valamint müzli- és zabszeletekkel.

A kampányt a Labowsky kreatív ügynökség jegyzi, és a hozzáadott cukor nélküliségre helyezi a hangsúlyt, felhívva a figyelmet egy egészségtudatosabb táplálkozás alternatíváira.

A kampány citylight- és printmegjelenésekkel indult, majd YouTube pre-roll videóval folytatódik.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cik[234284] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél