hirdetés
hirdetés

Új termékmenedzser a Nosaltynál

Januártól Krankovics Béla látja el a Nosalty termékmenedzseri feladatait a Central Médiacsoportban. Krankovics Béla több mint 10 éve foglalkozik digitális termékek fejlesztésével a Central közleménye szerint.

hirdetés

Pályakezdőként az Inform Média kiadónál dolgozott, az ott töltött idő alatt többek között a különböző listing- és magazinoldalak marketing és fejlesztési feladatait menedzselte, valamint az online bevételek növeléséért volt felelős. Részt vett a cég akvizícióinál a kiválasztott vállalkozások feltérképezésben és a felvásárlást követő integrációban.

2009-től a Vatera.hu marketingcsapatában hírlevél, eDM kommunikációs projekten, illetve az affiliate rendszer bővítésén dolgozott. 2012-től a Ringier, majd a Mediaworks kiadó online és mobil marketing menedzsereként a kapcsolódó fejlesztéseket koordinálta portfolió szinten. 2015 óta termékmenedzserként dolgozott a Nemzeti Sport és az Autó-Motor magazin online termékein, ahol fő feladata a tartalmi stratégia összehangolása volt a marketing, fejlesztés és értékesítés területekkel.

Krankovicsnak nem volt közvetlen elődje, a feladatkört eddig Zalai Ágnes látta el, aki immár a Central Médiacsoport digitális vezetője.

Krankovics Béla
Krankovics Béla

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cik[217298] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél