hirdetés
hirdetés

Verset mondanak a Teleki borcsalád címkéi

10 éves üzleti stratégia mentén újítja meg a Teleki borcsalád márkáját a Csányi Pincészet. A Versmondó Címkék projektben 10-féle Teleki bor nyakcímkéjén szaval élőben verseket Csuja Imre. A versben és prózában is elhangzó borajánlók okostelefonnal élvezhetők a kiterjesztett valóság technológia segítségével: a művész szó szerint megelevenedik a borok nyakára húzott egyedi címkéken. A különleges nyakcímkékkel ellátott tételek 2018. június közepétől kerülnek kiskereskedelemi forgalomba.

hirdetés

A pincészet egy nemrégiben elfogadott 10 éves stratégiai terv mentén dolgozik a jövőben, mely a termelés, a kereskedelem és a kommunikáció minden területét érinti. Ez utóbbi terület nagy kihívása a márka újrapozicionálása, melyet elsősorban a fiatal felnőtt fogyasztókat megcélozva kezdi el a pincészet. A kommunikációs kampány része a Versmondó Címkék projekt, egy kiterjesztett valóság technológiára épülő aktivitás. Ha a borfogyasztók az okostelefonjuk kameráján keresztül nézik a 10-féle egyedi Teleki nyaktok valamelyikén Csuja Imre képét, a művész szó szerint életre kel a címkén, és elkezdi szavalni az adott bor versét. A tételekhez a verseket Kiss Judit Ágnes költő írta.


„Egy friss kutatásunk szerint a Teleki borokat megbízhatónak, egyenletesen jó minőségűnek tartják. A fogyasztók jelentős többségét azonban az motiválja a választásban, hogy szeretne biztosra menni. Mi azt szeretnénk elérni, hogy a jövőben is azért válasszák a Telekit, mert a Teleki név egyet jelent számukra a megbízhatósággal és hosszú távon a márkához kötődő biztos minőséggel” – mondta el Romsics László, a borászat vezérigazgatója. Hozzátette: „Nem elég, ha csak jó a borunk, az embereknek így is kell gondolniuk rá. Ezért egy közvetlen, megbízható, izgalmas beszélgetéseket folytató márkát szeretnénk építeni, miközben nem csak márkát, hanem fogyasztói bizalmat is építünk. Ezért is indítottuk el az élményalapú edukációs kampányunkat.”
A további tervek szerint a jövőben egyre több rendezvényen képviselteti magát a pincészet, illetve egyre több saját eseményt is szerveznek.

A versmondó nyakcímkékkel ellátott borok – melyek egyben a Teleki új nyereményjátékát is népszerűsítik – június második hetétől kaphatók a kiskereskedelemben.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél