>   hírek   |   >   Fizessen elő az Élelmiszer szaklapra!   |   >   eseménynaptár
 
hirdetés
 
h.png

hírek

>

Kiadós uniós támogatás az élelmiszeriparnak

300 milliárd forintnyi EU-forráshoz juthat az ágazat a következő egy-két évben.

>

Ezektől a magyar ételektől eltátod a szád

A COOP ismét rendhagyó módon népszerűsiti a hazai élelmiszereket. Legújabb kampányukban gyanútlan járókelők és népszerű sztárok küzdenek kedvenc fogásaink régies neveivel.(X)

>

300 millió forint a zártkertek megújítására

Idén már harmadik alkalommal hirdette meg az FM a revitalizációs programot.

>

10 milliárd forinttal nőtt a Coop csoport

A Coop csoport működése 700 magyar kis- és középvállalkozás biztos megélhetését jelenti.

>

Hazánkban egyedülálló méretű élelmiszeripari raktárt épített a Coca-Cola

A 12 méter magas létesítményben 12 ezer raklapon összesen 8,4 millió liter termék fér el.
-
hirdetés
 

>

Közeleg a székhelyszolgáltatás igénybevétel

A bejelntési kötelezttség legnagyobb motivációját a helyi iparűzési adó alóli mentesség jelentheti.

>

Pálinkás: az innováció fűti a növekedést

A GDP-növekedés felgyorsításához egyre több fejlesztésre lesz szükség a jövőben, s ezek egyre többe kerülnek.

>

Juncker: „szél dagasztja az EU vitorláit”

Az EB elnöke szerint minden egyes tagállamban jól érezhető, hogy Európa új lendületet vett.

>

Óriási "üzletté" vált hazánkban a parlagfű

Ha minden parlagfűvel szennyezett föld tulajdonosát megbüntetnék, 10 milliárd forintra rúgna a bírság.

>

„Ne legyenek másodrangú fogyasztók”

Juncker: elfogadhatatlan az élelmiszerek EU-n belüli eltérő minősége.

>

21 töltőállomással bővült a hazai OMV

Jelentős hálózatfejlesztéssel az OMV Hungária Kft. Magyarországon 186 tagúra bővült.

>

Az élet igazolta a Coop Rallyt

Az idei Coop Rally-n 9 állomáson, 300 résztvevő ismerkedik meg a magyar élelmiszer-feldolgozás legjobbjaival.

>

Stratégai partnerségben a BAT és a PTE

Képzési termet alakított ki a BAT Pécsi Dohánygyár a pécsi egyetemen.

>

A rajongók visszahozhatnak egy Pöttyös-ízt

A Pöttyös közösség az elmúlt évek népszerű Túró Rudi ízei közül egyet visszahozhat ősszel.

>

Egyre fifikásabbak a dohánycsempészek

Egy nő például a testére rögzítve próbált meg 132 doboz cigarettát beügyeskedni Magyarországra. 

>

Óriási lehetőség előtt a szeszesitalgyártók

Lassan az önvezető autók is kigurulhatnak a közutakra…
-

Konferencia a youth és young families célcsoportról
szeptember 21-én

„Gyökeresen megváltoztak a fogyasztási és a kommunikációs szokásaik”
„Kétségkívül a legizgalmasabb célcsoportok”
„Óriási szakmai élmény felfedezni a mozgatórugókat”
„A legnagyobb kihívás a boltig eljuttatni”
„A fogyasztó üzletbe csábítása nagy varázslatot igényel”

Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre keressük a választ a jövő heti konferencián.

További információért kattints ide.

pome 
  
-
ee.png

Fizessen elő az Élelmiszer szaklapra!

Élelmiszer XXV.. évf., 7-8.. szám
    Előfizetés
    > Nyomtatott
    Lapszám vásárlás
    > Nyomtatott
    -
    hirdetés
     
    e.png

    eseménynaptár

    >

    Kreatív B2B Award 2017 (2017-09-15)

    A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 15.

    >

    X-Factory powered by Év Gyára - Marketingkommunikációs workshop az iparnak (2017-09-13)

    Marketingkommunikációs workshop az iparnak szeptember 13-án.

    >

    enter!digital - Falnak beszélek? Márkák a chatplatformokon (2017-09-14)

    A jövőhöz vezető út gyomorgörccsel van kikövezve. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

    >

    Mediadesign verseny (2017-09-22)

    A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

    >

    Youth&Young Families konferencia (2017-09-21)

    Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

    >

    HRKOMM Award 2017 (2017-09-22)

    Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

    >

    Prizma Kreatív PR Díj 2017 (2017-10-06)

    A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

    >

    Turisztikai Marketing Konferencia 2.0 (2017-10-10)

    Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban.Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

    >

    Közösségi terepszemle - Influencer nélkül nem megy? (2017-10-11)

    Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

    >

    Lollipop 2017 (2017-10-13)

    Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.
    -
    © 2009 - 2017, Élelmiszer Online