hirdetés
2017. március. 23., csütörtök - Emőke.
hirdetés
hirdetés

Az élelmiszer hírlevelei

> Élelmiszer Online Napi Hírlevél

> Élelmiszer Online Top Hírlevél

Feliratkozás

Amennyiben szeretne feliratkozni Hírlevelünkre, kérjük regisztráljon. Amennyiben már regisztrált weboldalunkon, belépés után az Adatok módosítása menüpontra kattintva tudja szolgáltatásunkat igénybe venni.

Leiratkozás

Amennyiben szeretne leiratkozni Hírlevelünkről, kérjük jelentkezzen be. Belépés után az Adatok módosítása menüpontra kattintva tudja szolgáltatásunkat felfüggeszteni, illetve újra igénybe venni.

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
      01 02 03 04 05  
  06 07 08 09 10 11 12  
  13 14 15 16 17 18 19  
  20 21 22 23 24 25 26  
  27 28 29 30 31      
 
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.